>Gece Tatlı Krizine Köstebek Pasta

>

Dün gece eşimin tatlı krizi alevlenince,gidip dolaplara şöyle bir bakındım. Hiç çikolata yada türevi birşey kalmadığını görünce; önlük takılıp kollar sıvandı:) Ani gelen misafirlere hazırlıksız yakalanmamak için hazır pratik ürünleri evde bulundurmayı seviyorum. Köstebek pastada onlardan birisi , çok leziz çok hafif bir pasta:)İhtiyacınız olan herşey kutunun içinden çıkıyor.Ekstra olarak süt,muz ve yumurta gerekli..Hem estetik,hem pratik hemde leziz, kısıtlı zamanlar için harika bir tatlı alternatifi ,öneriyorum kızlar…
İşte bende gece mece demeden aşkımı mutlu etmek için pastayı yaptım ve sizede öneride bulunmak için hemen fotoğrafladım. Yiye yiye bir dilim yedi.Kocaman pasta bana kaldı anlayacağınız:)Kombin postlarında koca bir göbek görürseniz mazur görün içinde köstebek pasta olacaktır büyük olasılıkla:))
Not: Dün gece bir rüya gördüm.Hala onun etkisindeyim.Çok sık rüya görmem aslında. Yüzünü göremediğim birisi bana kafeste bir baykuş getiriyordu.Bembeyaz bir baykuş. Ben uçan hayvanlardan ürkerim normalde, elime alamam.Rüyamda baykuşu kafesten çıkarıp elime alıyorum ve ötmeye başlıyor. Huk Huk diye.. Böylemi öter bilmiyorum reelde ama rüyamda böyle ötüyordu.Sonra uyandım. Öğlen aklıma gelince nette rüya tabirlerine bakındım.Hep kötü şeyler hemde çok kötü…Ölüm, acı haber.. İçim sıkıldı:(Yoktur öyle bişiy diyin bana olmazmı canlarım….
Sevgiler,öpücükler…..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı yemek tarifleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >Gece Tatlı Krizine Köstebek Pasta

  1. SWL dedi ki:

    >öncelikle afiyet olsun :)rüyaya gelirsek, kötü düşünme, kötü olmaz canım benim. İnsan düşündükçe kötü şeyleri kendine çekiyo bence. beyaz yanından bak baykuşa 🙂

  2. rebeltakipte dedi ki:

    >çok leziz görünüyorr 🙂

  3. Gök dedi ki:

    >hayır olsun canım baykuş kötü olabilir belki ama beyaz olunca bence anlamı değişir bence takma kafana 🙂 köstebeğinden bir dilim al 🙂

  4. Duygu dedi ki:

    >SWL:Canımmm içime su serptin,çok teşekkür ederim tatlı yorumun için:)Reel Takipte:Teşekkürler tatlım:)Gök:Tatlım öyledir dimi telefonda arkadaşımda aynı şeyi söyledi:)çok teşekürler, oo köstebeği yarıladım bile hihi:)

  5. FerahFeza dedi ki:

    >Pasta bitmediyse, porselen cay takimindan cay icmeye geliyim hihi ^_^(cok begendim de cay takimini)Eline saglik, bende TR'deyken SIK SIK yapardim bu pastadan:)Baykus,bilgelik olsa gerek, beyaz hem de, bence guzel bi haber alacaksin,otmus ya, o da tez zamanda alacaksin demek olsun :)Iyi dusunelim ki iyi olsun, ben hep oyle yaparim, sana da oneririm canim…Mucks…

  6. zeynep dedi ki:

    >ah ben bu pastayı tamamen unutmuşummm:) çok güzel olur halbuki…

  7. habinos dedi ki:

    >afiyet olsun tatlım :)ama delirdim burdaaa 😀 Bende istiyorum 🙂

  8. Duygu dedi ki:

    >Ferah Feza:Tamam anlaştık hadi gel pata bitmeden yetiş hihi:))Ah canımbenim rüya ile ilgili güzel yorumun için çok teşekkür ederim,içim rahatladı :)Zeynep:Valla pek güzel oluyo Zeynepcim,bi hafta sonu kaçamağı tavsiye ederim köstebekle:)Hasret giderin:)Habinos:Delisin sen,hadi gel ben tek başıma bitiremiyorum gel beraber yiyelim tatlım hihi:)

  9. >Bunu hiç denemedim bir deneyeyim bari… 🙂

Yorum bırakın