>Bu Soğuk Haftasonunda ben…

>

İşte ben haftasonumu böyle geçirmeyi planlıyorum dostlarım… Hava soğuk!Hafta sonu eşim çalışacak:( Ama yinede olumsuzluklara aldırmayıp,kendime güzel bir plan yaptım.Beğendinizmi? Siz neler yapacaksınız bakalım?

Bu arada “Rüzgar gibi geçti” yi izlemeyenler mutlaka izlemeli.Yaklaşık 4 saat sürüyor ama romanını okuduktan sonra film asla hayal kırıklığı olmuyor.Hiçbir detay atlanmamış. Aşk ,hırs, entrika, savaş, sefalet, kölelik, melankoli, dram, ne isterseniz bu öyküde var. Yıllara damgasını vurmuş bir baş yapıt o… İzlemeyenler için kayıp olur. Kesinlikle öneriyorum…

Mutlu hafta sonları…:)

Sevgiler,öpücükler….

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı film, hobi, kitap içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Bu Soğuk Haftasonunda ben… için 6 cevap

  1. cecilia dedi ki:

    >ohh harika bir haftasonu olacak desene, zaten hava çok soğuk kuzumm, en güzeli, bırrrr🙂

  2. Gök dedi ki:

    >bu soğukta en güzel bunlar yapılır zaten canım :)Ben evde oturcam derim çıkarım dışarı çıkıcam derim evde kalırım o yüzden plan yapmıyorum🙂

  3. ev kuşu dedi ki:

    >cok güzel planlar:) ben de bunları planlıyorum, soguk havada en güzeli budur dimi ama:) filmi izlemedim ama cok merak ettim ilk fırsatta izlemek istiyorum…

  4. FerahFeza dedi ki:

    >Ayni moddayim diyebilirim, film yerine Desperate Housewives serisini izliyorum,bol kahve esliginde ^_^Sana mutlu haftasonlari canim, keyifli gecer umarim…Bu arada pazarlarda super kumaslar var dimi,gozum kaliyor hep🙂

  5. CMOS dedi ki:

    >rüzgar gibi geçti muhteşem bir şey izle izle doyulmaz=)

  6. >En sonunda DNS ayarlarımı doğru bir şekilde değiştirdim ve ulaştım bloglara…Ne kötü bir 3 gün yaşadım hiç bir bloga ulaşamadım, yanlız kalmışım gibi geldi…Ne güzel bir haftasonu planıymış buuu, bayıldım kendi adıma…🙂

Bir Cevap Yazın

