>Doğumgünü Kombini

>


Bu yazı tamamen anneye motive amaçlı yazılmıştır.Baştan uyarıyorum:)
Şimdi benim güzel annemin modacılardan ne eksiği var. Ona dedimki annem ‘bu sene leopar hala çok moda ayrıca fırfırlarda son derece revaçta’!
Eh al sana leopar,buyur işte fırfır:)Resimlerdeki leoparlı etek anneciğim elcağazlarıyla benim için birgünde kesip biçip diktiği etek:)Hemde hiç bir baskı altında kalmadan benim tarafımdan:)
Üstelik dikiş makinesi arızalandı diye yarım bırakmamış,elleriyle dikmiş:)Yerim ben onu yerim:)Eh ana gibi yar olmaz diye boşuna dememişler.
Annem dikerde ben doğumgünümde giyip gezmelere gitmezmiyim:)
Dün hava yağmurluydu evet babet giydim ama bir sor neden?Sevgiliye çizme aldırmak için bir taktik bu:)Aşkım üşümüyormusun sen babetlerle! gel sana d.günü hediyesi çizme alalım diyerek beni çizme almaya götürdü sevgili aşkım:) Bende alenen ne isteğimi söylemek zorunda kalmadım::)Evdeki zibilyon tane çizmenin yanına bir yenisi daha eklendi hihi:)Birde alırken bana diyorki senin taba rengi çizmen vardı sanki daha geçen sene almamışmıydık:))Ama hayatım onun topuğu yokki:)Gezdik,tozduk başbaşa bir gün geçirdik… Pek keyifliydi….
Kombin;
hırka:zara
etek:Made in mom:)
babet:inci
kolye:topshop
taç:claries
mont:zara
Not:Doğumgünü mesajlarınız beni çok mutlu etti:)Birkez daha sevgiler ve öpücükler..
İyiki varsınız:)

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Doğumgünü Kombini için 15 cevap

  1. >ayakkabıya doyulmaz bahanesi en bol şey:) çok şeker görünüyorsun tam dogum günü kızı

  2. Did Dans La Mode dedi ki:

    >Duygucum doğum günün kutlu olsun b.day girl🙂 geç oldu ama😦 Nice sağlıklı ve mutlu yaşların olsun canım. Annenin ellerine sağlık harikalar yaratmış sen de çok güzel taşımışsın tabiki. Hem leopar hem fırfır detayını çok sevdim.

  3. pembe fiyonk dedi ki:

    >çizmeni güle güle kullan canım:)etek şahane🙂

  4. zeynep dedi ki:

    >duygucum fotoğraflarda muzip bir gülüşün var öyle tatlısın ki:)

  5. PEMBEBAKTERİ dedi ki:

    >anneciğinin ellerine sağlık süper olmuş etek keşke benimde dikişten anlayan bir annem olsaydı😦 herşey tamamda sevgilinin aldığı çizmelerin resmi yok:)

  6. FerahFeza dedi ki:

    >Canim cok cici olmussun, annenin ellerine saglik,etek sahane ^_^ Sana cok yakismis ^_^Cooook begendim bu kombini de🙂

  7. sedaca dedi ki:

    >bu post görülür, yanımda oturan anneye baakk diye gösterilir,dudak bükülür, tamam al kumaş al dikerim sözü alınır :))) süper olmuş, bayıldım, güle güle giy şeker..

  8. Duygu dedi ki:

    >Moda(e)rator:Çok teşekkür ederim tatlımm:)Ne olucak bizim bu ayakkabı tutkumuz bilemedim:)Did Dans La Mode:Canım çok teşekkürler,mm annem bu iltifatlara bayılacak,öperim mucksss:)Pembe fiyonk:Çok teşekkürler şekercim:)Zeynep:hihi Zeynepcimm fotoğraf çektirmeyi ve çekmeyi çok severim.Ama yinede biraz kasılmıyorum zaman zaman desem yalan olur:)Umarım güzel elektrik verebiliyorumdur size:)Sen daha tatlısın:)Pembe bakteri:Canım anneciğinin kimbilir başka ne marifetleri vardır,bırak dikiş bilmesin neolucak;)Çizmeleri en yakın zamanda güzel bir kombinle size göstericem,evden çıkmadan çektiğimiz için resimleri, bir sonraki kombine artık:)Ferah Feza:Çok mutlu oldum yorumuna şekercim,öpücükler…Sedaca:Ay çok şekersin,anneyi kandırmak için süper taktik,bende yapıyorum ititraf etmek gerekirse:)sevgiler tatlım:)

  9. SvGLove dedi ki:

    >Ama ama ne kadar sahane bir etek olmus bu! Hiic piyasadakiler gibi degil! Uhuu ben de istiyorum ama annecigim yok yanimda;( Babet taktigini uygulayan da tek ben degilmisim demek ki:D

  10. >Etek gerçekten harika olmuş… Nice nice mutlu yıllara…

  11. Duygu dedi ki:

    >SvGLove:Canımmm beğendinmi eteğimi:)çok sevindim:)Babet taktiği işe yarıyor dimi ama:)Sihem Tachouli/Yaşam Stil: Canımm tekrar çok teşekkür ederim:)

  12. >Şeker kız Candy🙂 çok cici olmuşsun, annenin ellerine sağlık. Nice mutlu yaşlara!!

  13. Duygu dedi ki:

    >evimin dekoratörü:çok teşekkür ederim canımmm:)ve tabi kocaman öpücükler benden:)

  14. Selfet dedi ki:

    >İnanılmaz şeker olmuşsunn Duygucum,nice güsel yaşlar diliyorum sana :)) Heee unutmadan 41.5 milyon kere maşallahh😉

  15. Duygu dedi ki:

    >Selfet:Canım benim bende beni mest eden yorumun üzerine kocaman öpücekler gönderiyorum sana:)….

Bir Cevap Yazın

