>Pastel

>

Pastel renklerin ve birazcık yüzünü gösteren güneşin büyüsüne kapılıp pembelere ve incelere büründüm bugün.Lakin uzun bir kaban tercih etmeme rağmen donduğumu itiraf etmeliyim:)Bahar havası filan hikaye şekerim,hala kıştayız:)Ama yook ben kazağımı ve taytımı giyecektim ki yeni aldığım şu romantik dantel yelek gardrobumdan göz kırpınca olayın gidişatı tamamen değişti:)

Neyse sabır ,bir iki ay sonra yaşasın renkler,çiçekler böcekler, güle güle kış hoşgeldin bahar diyeceğiz:)
Kombine gelicek olursak;
Kot elbise:Koton
Gömlek:bershka
yelek:maltepede dilay isimli bir butikten.
kemer ve saç bandı:peacocks
zarflı kolye:forever new
ayakkabılar:erenköy perşembe pazarı
pembe mus çorap:penti
Sevgiler, öpücükler…..
dip not: şimdi resimlere bakınca dikkatimi cezbettide resmen hediye paketi gibi kendimi paketlemişim hihih:)fiyonklara boğulmuşum, neyse moda zaten dimi fiyonklarl bende biraz abartmışsam nolmuş yani dimi ama canlarım:)

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Pastel için 8 cevap

  1. >Çok şirin, baharı getirmişsin sen çoktan :))

  2. cecilia dedi ki:

    >woohooo!!! ne cici olmuşsun canım sen, son zamanalrda gördüğüm en güzel kombin, tacın, kemerin, babetin ve o pudra rengi dantel yelek bitirmiş olayıı🙂 dicek sözüm yok süperr!😉 ama üşütcen dikkat et kıyamam hasta olma🙂

  3. pembe fiyonk dedi ki:

    >kombini çok sevdim canım,böyle vanilyalı,çileki dondurma gibisin:)biliyorum acaip bir benzetme oldu😀

  4. FerahFeza dedi ki:

    >Cok hos olmussun canim yine ^_^O elbiselerde benim de gozum var,bakalim hangi markadan kismet olacak ^_^Cidden cok hos olmussun,cok begendim, her zamanki gibi.Bu arada cok guzel muzikler seciyorsun,guncelliyorsun da,genelde blog acilinca bangir bangir calan muziklerden hoslanmiyorum ama senin blog baska ^_^Muzik secimlerini de begeniyorum hatta sayfani kapamiyorum ki calsin dursun hihi ^_^Optum canim…

  5. alice dedi ki:

    >çok sevimli olmuş fiyonklar bayıldım..bu arada blogunu yeni keşfettim ve gerçekten bayıldımm müzikler özellikle.. çıkamadım bi türlüü =)

  6. hayat güzel dedi ki:

    >duygucum yine çok cicisin yine çok güzelsin:) maşallah sana:)

  7. rebeltakipte dedi ki:

    >çok hoş olmuşsun,şirin kemere bayıldım

  8. Duygu dedi ki:

    >Sihem:canım gerirdim valla getirmesine ama inadına soğuk yinede işte:)cecilia:tatlım çok teşekkür ederim,güzel sözlerinle şımartma beni ama:)pembe fiyonk: ah cicim çok sevdim ben bu benzetmeyi,çilekli dondurmayada bayılırım ben zaten hihi:)ferah feza: canım eminim sanada çok yakışır tatlım,kombini beğenmene çok memnun oldum:)müzikleri severek dinlemen ise ayrıca sevindirdi:)alice:canımmm hoşgeldinn:)neşe getirdin:)müzikleri sevmene çok mutlu oldum:)hayat güzel:tatlı arkadaşım o senin güzel görüşünden olmasın:)reel takipte:canım çok teşekkür eder öpücükler gönderirim:)

Bir Cevap Yazın

