>Plak Çanta

>

Nostaljik plak çantam ve yazı hatırlatan kirazlı eteğimle birgünü geçirmiş olarak sizlerleyim.Plak çanta benim sevgilim bitanecik kocamla gezerken beğenip yüzsüzce ‘aa aşkım ne güzelmiş,ne ciciymiş bana sevgililer günü hediyesi olarak bundan alırmısııın’ diyerek sevgili eşime aldırttığım erken sevgililer günü ganimetim:))Evet epey erken oldu ama en azından beğendiğim ve severek kullanacağım birşey olmuş oldu.Çok sevimli ve ayrıca içide oldukça geniş,ihtiyacım olan herşey sığdı doğrusu…

Yine kırmızılar içindeyim ,sanırım obsesif bir tarafım var bir renge bir süre takılıp kalabiliyorum.Sizdede oluyormu böyle şeyler?Bilmiyorum belkide renklerin enerjisi vardır cidden ve o enerjiye ihtiyaç duyuyoruzdur öyle değilmi?
Üzerimdekilere gelirsek;
Beyaz bluz:Lcw
Ceket:topshop
etek:atmosphere
çorap:penti
babet:hotiç
çanta:gargamel
kırmızı şal:maltepede bir dükkan
Not:Havalar ılıman gidiyor ve buda ayrı bir mutluluk sebebi benim için.Ne kaldıki kışın bitmesine,bahar geldi bile sonrasında ver elini yaz:)
Güneşle yıkanan aydınlık ,mis gibi bir haftasonu sizin olsun:)
Sevgiler….

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Plak Çanta için 7 cevap

  1. zeynep dedi ki:

    >çok yakışmış çok…

  2. habinos dedi ki:

    >bayıldımmm🙂 etek ,ceket ,çanta❤❤

  3. cecilia dedi ki:

    >ya ne güzel, ne cici olmuşsun sen bayıldım bu kombinine aşık oldumda diyebilirim hatta, çanta olayını iyi yapmışsın, hem biz dürtmesek kimbilir akıllarına bile gelmez🙂 güle güle kullan cicim mucx :*

  4. FerahFeza dedi ki:

    >Canta derken hangi detaya bakacagimi sasirdim, harika bir kombin olmus herseyiyle, cok hos olmussun ^_^Etek,sal,ojeler,yuzuk..Kirmizi cok yakismis.Canta muhtesem, gule gule kullan…

  5. >Çok tatlı güle güle kullan canım…

  6. Duygu dedi ki:

    >zeynep:çok teşekkür ederim canım çok:)habinos:beğenmene çok mutlu oldum şekercim:)cecilia:kuzucum haklısın ara ara dürtmek şart.)öpücükler ve teşekkürler:)Ferah Feza:çok mutlu oldum yorumuna tatlım:)çok teşekkürler:)Peri Tozu Fotoğraf:çok teşekkürler:)Sihem:Teşekkür ederim Sihemcim:)

Bir Cevap Yazın

