>Cupcakeli Nakış

>


Evet herkes çiçek böcek kuş işler, ben cupcake işlemeye karar verdim.Kasnağa ilk cupcake işleyen benmiyimdir acaba:)Umarım değilimdir:)
Bu turuncu kumaşım evde duruyordu ,bende bir arkadaşıma hediye olarak mutfak önlüğü dikmeye karar verince kumaşın üzerine cupcake resimleri çizip, nakış iplikleriyle basit sarma yöntemiyle işlemeye başladım. Nakıştan çok anladığım söylenemez, en basit ve sabredebildiğim haliyle böyle bişiyler çıktı ortaya.Kararsız kaldım bırakmalımıyım, yoksa devam etmelimiyim.Siz söylemeden ben söyleyeyim evet beyaz ketende desen kendini gösterirdi,turuncu olmamış dimi:)
Dipnot:Bu kasnağı her elime alışımda pamuk prensesin cam önünde kasnak işlerken eline iğne batırışı geliyor.Acaba o ne işliyordu, cupcake olamaz dimi hihi:)
Gününüz güzel geçsin!
Sevgiler…..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı elişi, handmade, mutfak aksesuarları, nakış içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Cupcakeli Nakış için 12 cevap

  1. >amaaa bu harikaaa… bayıldımm, ellerine sağlık…🙂

  2. suzy dedi ki:

    >Ben turuncuyu çok seviyorum ve bence turuncu fondaki cupcakelerin çok lezzetli görünüyorlar. Sanırım pamuk prenses değil uyuyan güzelin eline iğne batmıştı;) Anneler masalları iyi bilir, bu yüzden söylüyorum cupcake işlerken eline iğne batan ilk pamuk prenses sensin:D Çok tatlısın ama sen yaaaa:)

  3. Did Dans La Mode dedi ki:

    >Duygucum bu senin nakıştan anlamayan halinse ben diycek birşey bulamıyorum sana🙂 Muhteşemsin… Dediğin gibi beyazda kendini daha çok gösterirdiama bence böyle de cıvıl cıvıl olmuş.

  4. Duygu dedi ki:

    >Sihem Tachouli/Yaşam Stil:Gerçektenmiii:)çok mutlu oldum canım:)Suzy:Tüh o Cindirellamıydı Suzym,bak ya bana yanlış anlatmışlar yada ben yaşlanıyorum:))ilkidir muhakkak dimi:)Turuncu tamamdır diyorsan devam ediyorum o zaman:)Ve o beni şımartan sözlerin için kocaman öpücükler gönderiyorum:)Did dans La Mode:Kuzucum çok kolay bu sarma denilen nakış işi yoksa çok alengirli olsa sabredemezdim:)sen eline alsan ne harikalar yaparsın düşünemiyorum:)mucks…

  5. BAHAR dedi ki:

    >ben ilk önce dikiş mekinasında yaptın zannettim, el işiyse çok emek var, arkadaşın çok şanslı

  6. >çok güzel olmuş canım:)ellerine sağlık çok cici durmuş cupakeler cıvıl cıvıl eminim arkadaşın da bayılacak bu güzelliği görünce

  7. Duygu dedi ki:

    >Bahar:Canım evet el oyalıyor doğrusu ama zevkli bir iş aynı zamanda:)çok teşekkür ederim tatlım,beğenir umarım arkadaşımda:)moda ve hobi perisi:çok teşekkürler tatlım,beğenmene çok sevindim:)inşallah sever arkadaşımda:)

  8. FerahFeza dedi ki:

    >Cok hos olmuslar, cupcake'ler pek moda bu ara, ama olsun ya, cok sirinler, tam yemelik ^_^Eline saglik, bunlari yapmak da marifet ister cunku ^_^

  9. hayat güzel dedi ki:

    >çok güzel olmuş duygucum ya ellerine sağlık:) hep söylüyorum, yine söylüyorum; yaratıcı bayansın canım:)

  10. habinos dedi ki:

    >cupcake ,çok iyi fikir…bence devam et,daha da güzel işler çıkartıcagına eminim🙂

  11. SvGLove dedi ki:

    >Bence ilk cupcake nakiscisi sensindir:)Ustelik boyle sevimli bir kesifte bulunmak super!Arkadasimdan boyle el emegi bir sey gelse bayilirdim:)

  12. Duygu dedi ki:

    >Ferah feza:Canım çok teşekkürler,evet çok moda ama mutfak önlüğü düşündüğüm için en uygun o olur diye düşündüm:)Hayat güzel:Canım benim motive oldum güzel sözlerin için,öpücükler…habinos:Tamamdır canım,devam edilicek madem iyi not aldı:)SvGlove:Çook teşekkürler tatlım,ilk benmiyimdir öylemi dersin hihi:)Güzel yorumuna çok sevindim:)

Bir Cevap Yazın

