>MİMli Fiyonklarım:)

>


Herşeye rağmen hayat güzel blogunun tatlı sahibesi beni mimlemiş.Teşekkür ediyor, öpücükler gönderiyorum.Mimin konusu ; fiyonklar.Fiyonklu neyiniz varsa ortaya döküyorsunuz.Bu arada bu mim sayesinde oldukça fiyonksever olduğumu farketmiş oldum:)
Hadi bende birkaç kişiyi mimliyim, gösterin fiyonklarınızı kızlar;
Zeynepin evi, Derin mavi, Fesleğen, Nihal-ce, Moda ve hobi perisi, Lili bebek, Did dans la mode.

Sevgiler,öpücükler….

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı aksesuar, ayakkabı, çantalar, fiyonk, mim, taçlar ve saç aksesuarları, takı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>MİMli Fiyonklarım:) için 10 cevap

  1. plndrkn dedi ki:

    >yazıyı okurken "benim neyim var acaba fiyonklu" diye düşünürken bir baktım ki mimlenmişim :)) sağol canım sayende sorumun cevabını almış olacağım :))akşama gideyim de bakiyim bari :))

  2. >çok güzeller canım ya fiyonklu her şey çok güzel:)

  3. suzy dedi ki:

    >bu çok "lililili bebek" ben miyim ki acabaaam? Haydilililili bebek:D ay güldüm şimdi. En korktuğum şey de mimler yaw benim. En kısa zamanda ben de dökeyim fiyonklarımı bakalım neler çıkacak. Çıkmazsa bir kaç tane fiyonk yapılacak bu mim için not edeyim;)

  4. Duygu dedi ki:

    >plndrkn:evet hadi bakalım sıra sizde şekercim:)moda ve hobi perisi:teşekkürler tatlım,seninkileride görelim:)suzy::)suzycim valla sen söyleyince baktım evet bi lilili durumu olmuş,özürdilerim çok geç saatte hazırladım postu,uykusuzluktan hatalar yapmışım, düzelttim hemen..alttada kocaman boşluk kalmış onuda anlamadımki:)öperim lili'nin fıstık güzel annesi:)

  5. hayat güzel dedi ki:

    >duygucum ne kadar çok fiyonk varmış sende:) hepsi pek ciciler:)canımm öpücüklerini aldım, pek mutlu oldum ve karşılığında sana bu kez de bi ödül yolluyorum:) bloguma bi uğrayıver:)

  6. Duygu dedi ki:

    >hayat güzel:canım çook teşekkürler,çok sevindim bu ödüle:)mucks…

  7. suzy dedi ki:

    >Kuşum ne özrü yaaa, bilerek takıldın sandım çok güldüm, kimse bana böyle bir şaka yapmamıştı diye sevindirik olduydum:D Öperim seni çok. Hala hazırlamadım mimini Lili kızım evde olduğu süreced biraz zor gibi gözüküyor. Bir de senin kırmızı montunu arayıp duruyordum ki beyaz kaşemle dikmeyi düşünüyordum aynısından (becerebilirsem tabi!) Paylaştığın için sağ ol. Cesaret edip dikersem söz ben de paylaşıcam.

  8. Duygu dedi ki:

    >Suzy:Canım benim ama küsme zaten,kimseyi küstürmek istemem hele senin gibi tatlı birini hiç:)Öyle güzel şeyler yapıyorsunki bu kabanıda hemde daha güzelini dikeceğine eminim…

  9. >Ben de bir fiyonk hastası olarak her birine bayıldım🙂

  10. Duygu dedi ki:

    >Sihem Tachouli:canım o zman senide mimliyim olmazmı sende göster bize fiyonklarını:)

Bir Cevap Yazın

