>Evcilik Oynayalımmı?

>

Merhabalar,

Nasılsınız bakalım?Beni sorarsanız bir haftadır griple boğuşmaktaydım.Ama ne mutluki son iki gündür toparlandım.Hemde ilaç kullanmadan bol c vitamini dopingi,elma,ayva ve limon kabuğu ,tarçın takviyeli ıhlamur desteği,anne yapımı tavuk suyuna çorbalar ve bol şevkatla bomba gibi oldum:)
Eee iyileştim ya hadi oyun oynayalım:)Şaka bi yana bu minyatür porselen çay setini bir markette görür görmez bayıldım.Henüz bebiş olmadığından kendim oynayabilirim diye satın aldım:)Mutfakta boyadığım raflarımın üzerini canım sıkıldıkça değiştiriyorum.Raflarım küçük olduğu için gerçek büyüklükte fincanlar sığmıyor.Fakat bu minikler çok şirin ve dekoratif göründüler.
Minik kuzularınız büyüyüp artık evcilik oynamaz hale geldiklerinde evcilik takımlarını dekoratif olarak kullanabilirsiniz. Anıları taze tutmak adına hoş bir fikir olur diye düşündüm:)
Bu arada son resimde çatlayan ojemin görüntüsünüde araya sıkıştırıverdim.Alix Avien çatlayan ojenin siyah rengini pastel pembe ojemin üzerine uyguladım.Sonuç budur efenim.Çatlayan ojenin fiyatı 4.90lira.Almak isteyenlere bilgi olsun.
İyileştim,mutluyum,seviyorum sizleri.. Bütün hastalara acil şifalar diliyorum..
Sevgiler,öpücükler……

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı ev dekorasyonu, kozmetik, mutfak aksesuarları, oje, oyuncak içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Evcilik Oynayalımmı? için 5 cevap

  1. pofiş♥ dedi ki:

    >bende taslakta minyatr kahve setimi yayınlamak üzere hazırladım:)benimkide çok şirin🙂

  2. >muhteşeem benim ayıcıklısından var belki 10 yıllık atmaya kıyamıyorum çeyizime saklıyorum sanki hehe:))

  3. plndrkn dedi ki:

    >Bayılırım böyle oyuncaklara🙂 İKEA çocuk reyonundan her geçtiğimde elimi atıyorum böyle minyatür mutfak eşyalarına. En son 8li bir likör-shot bardağı setini dayanamadım aldım. Şimdi minik plastik shut bardaklarımla çok mutluyum :))

  4. hayat güzel dedi ki:

    >ayy çok ciciler çok:) bi gün sana çaya gelirim komşu;)mimlendin tatlım, bloguma bi uğrayıver:)

  5. Duygu dedi ki:

    >pofiş:tatlım eminim seninkilerde çok cicidir:)Fashion design by CnS:İyi yapıyosun şekercim sakın atma sakla hatıra olarak:)plndrkn:hihi çok şekersin,büyümüyoruz biz ııh yokk:)hayat güzel:beklerim tatlım herzaman.hemen bakıyorum mime muck:)

Bir Cevap Yazın

