>Sephora İndiriminden Alışveriş

>

Geleneksel sephora kış indirimden yaralanmasam olmazdı.Normal fiyatlarını baz alacak olursak oldukça karlı bir alışveriş olduğunu söylemeliyim.Benefit’in çarpıcı ambalajlarını sevmeyen varmı zaten:)Ama malesef ülkemizde inanılmaz pahalı satılıyor.Doğrusu bende ihtiyaçlarımı ve denemek istediğim ürünleri indirim zamanlarında almaya çalışıyorum.

Confessions of a concealaholic bir kapatıcı ve aydınlatıcı kiti.İçinde altı ürün bulunduruyor.
Ürünler; Boing 1 ve 2 numara,erase paste concealer,lemon aid(far için primer),that gal, pale pembe göz aydınlatıcısı var.
Her ürün tek başına Benefit standlarında satılmakta,memnun kalınırsa şayet tam boyu edinilebilinir.
Some beauty to love kitinde coralista allık,that gal aydınlatıcı primer,eye bright(aydınlatıcı göz kalemi) ve bad gal Mascara bulunuyor.
Her ürünü gün boyu denediğimde yorumlarımı paylaşacağım fikir vermek adına sizlerle.
Bunların dışında indirime dahil olmayan sephora’nın lip pencil vinly lipstick kalemlerinden coral glow rengini aldım.
Gelelim en önemli mevzuya kitlerin fiyatı 35 lira.Bunca ürünü denemek adına çok uygun olduğunu söylemeliyim.Zaten normal fiyatlarına bakılırsa yalnızca coralista allık bile 80 lira civarında.Dolayısıyla ekonomik bir biçimde edinmek isterseniz Sephora’ya bir göz atabilirsiniz.
Sephora indirimi 23 ocak’a kadar devam edecekmiş.Bilginize efenim…
Sevgiler ve öpücükler….

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı alışveriş, benefit, indirim, kozmetik, kozmetik ürün kritiği, makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Sephora İndiriminden Alışveriş için 7 cevap

  1. >Güle güle sağlıklı günlerde kullan, hepsi de birbirinden güzel görünüyor…😉

  2. Duygu dedi ki:

    >Sinem Tachouli/Yaşam Stil:Çook teşekkürler:)…

  3. ikimiz dedi ki:

    >ımmm hepsi şahane blogunu sevdim ttalım çok hoş gerçekten bana da beklerim seni izlemeye alıyorum😀

  4. nihalasli dedi ki:

    >Canim gecen burada sephoraya girdim cok guzel seyler vardi ama makyaj konusunda cok bilgim olmayinca pek bir sey anlamadim bir cok standtan:)Benefit i merak ettim bir urununu deneyim orada bari.Gule gule hepsini

  5. Duygu dedi ki:

    >ikimiz:çok teşekkür ederim tatlım .zevkle geliyorum bloguna:)sevgiler….nihalaslı:nihalcim normalde benefitin kapatıcı seti 100 küsur liraydı 35 liraya düşünce bende denemek istedim.diğeride çok kullanışlı bir set rimel allık aydınlık veren kalem.İndirimde rastlarsan denemeni tavsiye ederim şekercim.öpüyorum tatlım…

  6. >aa hepside çok güzelmiş :))

  7. Duygu dedi ki:

    >karanlığın büyüsü:teşekkürler tatlım,bende beğenerek aldım özellikle ambalajları çok şirin dimi;)

Bir Cevap Yazın

