>Maybelline Affınıtone Concealer

>

Maybelline’den üç al iki öde kampanyasından yararlandım evet:)İyikide yaralanmışım beni çok mutlu eden bir alışveriş oldu.
Affınnıtone concealerın methini uzun zamandır duyuyordum açıkçası.Ve en sonunda bende deneme fırsatı buldum.Bundan öncesinde Mac’in select moisturecover concealerını kullanıyordum. Yine ondan almak için niyetlenmiştimki, önce maybelline’e bir fırsat vermeye karar verdim.Ve gerçekten çok beğendim.
Öncelikle belirtmeliyimki ,gözaltlarımla ilgili morluk yada benzeri bir şikayetim yok.Dolayısıyla aydınlatması ,kapatıcılığı,ipeksi görünümü ve çizgilere dolmamasıyla benden tam not aldı bu ürün.Hemde Mac’in yarı fiyatına aynı etkiyi yakalamış olmam beni sevindirdi.
Mac select moisturecover concealerda nc20 kullanıyordum.Maybelline’dede yaklaşık olarak aynı tona 01 nude bej tekabül ediyor.
Ekonomik bir alternatif arayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum.Denemeye değer ve fiyatının çok üstünde bir perfonmans gösteren bir ürün.Umarım yeni concealer arayışlarında olanlara bir fikir olmuştur.
Sevgileeerrr……

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı kozmetik, kozmetik ürün kritiği, makyaj, maybelline içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Maybelline Affınıtone Concealer için 6 cevap

  1. cicibebe dedi ki:

    >bu şey sanırım sadece bende çizgilere doluyor😦

  2. TatLıGacı dedi ki:

    >kullandığım bir marka var ama,bu da alınacaklar listesinde.

  3. FNGRDEK DLP dedi ki:

    >ben bunu 2 yıldır kullanıyorum müthiş bişi…ama 6 ay içinde kokmaya başlıyor…pek garip??? :))

  4. Ayshenur dedi ki:

    >bende 1 yıldr bu concelearı kullanıyorum cnmm cokta memnunum,sende güzel günlerde kullan ama ben diger iki alışverişinide mrk ettim:)

  5. Ayshenur dedi ki:

    >bende 1 yıldr bu concelearı kullanıyorum cnmm cokta memnunum,sende güzel günlerde kullan ama ben diger iki alışverişinide mrk ettim:)

  6. Duygu dedi ki:

    >cicibebe:yaa ben hiç öyle bir sorun yaşamadım tatlım,genelde katı formlu ürünleri sevmiyorum bende..Concealerını sürmeden önce göz altı nemlendiricisi sürmeyi dene istersen..Tatlı gacı:eğer ciddi bir kapatıcılık önceliğin değilse tavsiye ederim canım:)fingirdek dolap:acaba önerilen kullanma süresi 6 aymı?bilemedim bir kozmo store'a danışmak lazım bu ürünün kullanma süresini tatlım:)Ayshenur:Canım bende çok memnun kaldım gerçekten,diğer alışverişlerimden birisi falsies rimeldi bir önceki postta yayınladım onuda.diğeri ise color sensetional serisinden bir ruj:)ondanda bahsederim yakında:)mucks:)

Bir Cevap Yazın

