>Forever Leopard:)

>

Merhabalar,

Bu soğuk günlerde elim hep siyahlara gidiyor.Hadi itiraf ediyim zaten dolabımın yüzde 75’i siyah kıyafetlerden oluşuyor.Ne yapabilirim siyahın asaletinden vazgeçemiyorum bir türlü. Sizde benim gibi siyahsevermisiniz yoksa renkli giyinmekten yanamısınız?Söyleyin bakalım?
Bu seferde siyah beyaz leopar desenli bir elbise giydim .Ne olacak bu leopar çılgınlığı bilemedim:)
Gözlük kullandığımı söylemiştim,daimi değil ama bazen aksesuar olarakta takabiliyorum.İşte bu günde o günlerden biri.Cat eye tarzı retro gözlüğümü sevdinizmi?İki tane çerçevem var biri roberto cavalli oldukça pahalıya almıştım bu ise 20 tl’ye satın aldığım bir çerçeve.Bunu daha çok seviyorum, pahalı ve markalı herzaman daha çok sevilecek diye bir kaide yok değilmi?
Üzerimdeki ceketi ,lk Fashion house by zeto’da görüp bayılmıştım.Abartılı omuz detayına hayır demek mümkünmü..Oxxo’da rastlayınca hemen bir tane edindim.
Geçelim ne nerden;
Elbise:H&M (Beyoğlu iş merkezi)
Ceket:Oxxo(Yeni sezon)
Çorap:Penti
Bere:Forever New(yeni sezon)(çok çeşitlilikte pullu işlemeli bere arayanlar forewer new’e baksın)
Çizme:Deichmann cat walk(geçen sezon)
Manto:Oldukça eski(Beyoğlunda bir butikten almıştım.)
Gözlük:Retro örümcek(Taksim)
Sevgileeeerr……..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Forever Leopard:) için 5 cevap

  1. Ayshenur dedi ki:

    >süper hiper harikulade !hangi birini begendigimi solesem bilemedim yani her detay birbrnden hoş;)

  2. Duygu dedi ki:

    >Ayshenur:Canım benim şımardım ama ben hihi:)öpücükler…

  3. zeynep dedi ki:

    >ben bugün tepeden tırnağa siyahtım:)

  4. >Gözlükler süper… Göz problemim olmamasına rağmen takasım geldi🙂

  5. Duygu dedi ki:

    >zeynep:süper işte bir siyahsever daha:)yalnız değilim demek:)evimin dekoratörü:herkes takıyor canım aksesuar oarak,sende al bitane keyif için;)

Bir Cevap Yazın

