>Çöp Kutusu Deyip Geçme…:)

>


Çöp kutusu deyip geçmedim, elim değmişken onuda süsleyiverdim:)Ortancalı banyo takımıma uysun diye yine The Woo’dan aldığım metal çöp kovamı ortanca desenli peçetelerle dekupaj yaparak takımıma uydurdum. Hmm tabiiki sağlam oldumu diyede test ettim; telle ciddi ciddi ovmadığınız sürece ne kadar hırpalayarak temizlerseniz temizleyin, bişiycikler olmuyor:)Evde Deneyin:)İçiniz rahat olsun.Sizde çöp kutunuzu es geçmeyin şekerler:)
Sevgiler…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dekupaj, ev aksesuarları, ev dekorasyonu, peçete tekniği içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Çöp Kutusu Deyip Geçme…:) için 6 cevap

  1. nihalasli dedi ki:

    >Harika olmus yaaa..Disarida suslu cop kovalarindan farki kalmamis.Ellerine saglik;)

  2. Duygu dedi ki:

    >canımmm çok teşekkür ederim.Beğenmene çok sevindim🙂

  3. zeynep dedi ki:

    >o nasıl güzel bi çöp kutusu!

  4. Duygu dedi ki:

    >zeynep:Teşekkürler:) ortancaları küçük küçük kesmek oldukça zahmetli olsada sonunda beğenilen bişiy çıkması beni çok mutlu ediyor.Sevgiler..

  5. >bu banyo takımının kırmızı çiçeklisi var bizde. küveti için aldım sırf :)bu arada kova hiç dekupaj gibi değil bayağı kendinden desenli gibi duruyor, iyi iş, eline sağlık.

  6. Duygu dedi ki:

    >Sophie'nin dünyası:Canım çaktırma bende küvetine bayılarak aldım takımı;)))çöp kutusunuda uydurunca tamtakım oldu.Çook teşekkürleer:)

Bir Cevap Yazın

