>Sandalye Eski İmaj Yeni

>


Merhaba Şekerler,
Kayıplara karışan blogger sonunda geri döndü:)Sizleri çooook ama çok özledim.Şaka değil çok ciddiyim.
Bir aydır şehir dışındaydım ve bloga uğramaya hiç fırsat bulamadım.Oysaki en sevdiğim şey sizlerle beraber olmak!
Geri dönüş konuşmalarını kısa kesip yine bir yenileme çalışmasından bahsetmek istiyorum.
Doğrusu çok önce yapılmış ama paylaşmakta geç kaldığım bir çalışma.
Eski plastik sandalyelerimi yağlı boyayla beyaza boyayıp dekopaj yapınca yeni country vintage tarzında mutfağıma pek yakıştı. Aslında yeni beyaz ahşap bir takım almaya karalıydım ama bu sandalyelerin balkonda eskimesine gönlüm razı gelmedi .Sandalyelerimle takım olsun diye the Woo’dan aldığım metal kovamı ve hasır sepetimi beyaza boyayıp dekopaj yaptım,işte patates soğan için cici bici sepetlerde böylece hazır oldu.
Sizde balkonda eskimeye yüz tutmuş eski sandalyelere bir göz atın hadi, bir tane bile olabilir boyayıp çiçeklerle dekopaj yaparak girişinize bile koyabilirsiniz.Benden söylemesi…
Sevgilerrr ve bol öpücükler;)

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dekupaj, ev aksesuarları, ev dekorasyonu, mutfak aksesuarları, tasarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Sandalye Eski İmaj Yeni için 7 cevap

  1. Did Dans La Mode dedi ki:

    >Eveeet ben de seni özledim🙂 Yine harikalar yaratmışsın canım ellerine sağlık. Bu kadar uzun süreli yokolma lütfen🙂

  2. cingifilli dedi ki:

    >pek bi şirin olmuşşş.güle güle eskitin bu halinide:)

  3. Duygu dedi ki:

    >Did Dans La Mode: Didcim çoook teşekkür ederim:)Bende sizleri takip edemeyince boşluk hissediyorum.Seni ve diğer keyif alarak izlediğim "the best" bloggerlarımı takip edememek çok üzücü.Hiçbirinizi fiziksel olarak tanımasam bile arkadaşlarımı ihmal etmişim gibi geliyor.Bundan sonra uzun süreli yokolma yok:)çok öptüm tatlım:)

  4. hayat güzel dedi ki:

    >duygucum nerelerdeydin ya ciddi ciddi özlettin kendini…yine çok şeker şeyler yapmışsın canım ellerine sağlık:)

  5. >ellerine saglık sahane güzuyolar ya.bamsska bir sey olmus sandalye.

  6. plndrkn dedi ki:

    >Sandalye ne güzel olmuş öyle! Güle güle kullan, pek beğendim

  7. Duygu dedi ki:

    >cingifilli:çok teşekkür ederim canım,yeni halini bende sevdim:)Hayat güzel:canım haklısın ben arayım uzatıyorum çok ,çok tatlısın bende sizi çokk özledim valla:)kova kadınıyım ben:beğenmene çok sevindim canım,teşekkür ederim.arkadaşlarımda ne zaman aldın bu takımı deyince çok sevindim:))plndrkn:çok teşekkürler şekercim,mutlu oldum beğenmene:)

Bir Cevap Yazın

