>Hobi Zamanı

>

Selam şekerler;

Yine pembe pembe birşeyler boyadım.Bıktınız biliyorum ama napalım benide böyle kabul edin olmammı:)
Ama bu sefer yeni yeni teknikler denedim, mumla eskitme,peçete tekniği, fırçayla eskitme..Ne kadar başarılı oldu bilmiyorum ama inanılmaz keyifli pembe saatler geçirmek bana yettide arttı doğrusu :)Güzel hediyelikler yapmışmıyım hı ne dersiniz?
Çoğu tekniği keşfettiğim bloglardan öğrendim.Öyle güzel paylaşımlarda bulunmuşlarki,birbirimizden birşeyler öğrenmek ne harika dimi:) Bu tatlı bloggerlara öpücükler..
Bloga yazmayı çok seviyorum,blogları okumayı çok seviyorum, paylaşımda bulunmayı ve paylaşımda bulunanları çok ama çoook seviyorum.Kısacası sizi çok seviyorum.
Hepsinin yapılışını tek tek çekemedim,ama bir dahaki denemelerimde acemi bir boyacı olarak nasıl yaptığımı sizlerle ayrıntılı paylaşacağım..
İlk tepside mumla eskitme tekniğini denedim.Maddelerle;
1. önce ahşapı zımparaldım.
2.Kağıt peçeteyle tozunu aldım.
3.Beyaza boyadım.(2 kat)
4. Kuruduktan sonra (bildiğimiz) mumu tepsinin her tarafına sürdüm.
5.Daha sonra pembeye boyadım.
6.Çok fazla kuruyup kemikleşmeden hafif bir şekilde zımparaladım.
7.Kolay transferle desenimi yapıştırdım.
8.Son olarak sprey vernikledim.
8 adımda bitti. Diğerlerinin yapılışı daha sonraki postlarda olsun, zaten oldukça uzun bir yazı oldu …
Sevgiler,Öpücükler…..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı ahşap boyama, ahşap boyama kolay transfer, mumla eskitme, peçete tekniği içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Hobi Zamanı için 5 cevap

  1. nihalasli dedi ki:

    >ne tatli bir yazi olmus bu,sevgi dolu;)Cok guzel olmus hem de pembe..bayiliyorum pembeye su siralar..saat istiyorum bilgisayar istiyorum ama hepsi pembe olsun:)

  2. hayat güzel dedi ki:

    >ellerine sağlık canım,çok güzeller:) ben de bi sürü obje satın aldım bi heves ama fırsat bulup boyayamadım daha…

  3. >Kuzucum laura ashley senden mal almalı tepsiye öldüm fıstık

  4. Siu dedi ki:

    >Ay süper yapmışsın :))

  5. Duygu dedi ki:

    >nihalaslı:Canım çok teşekkür ederim, mümkünse herşey pembe olsun hayatta dahil dimi:)hayat güzel:aa olmazki ama hadi tatlım yapta yayınla merak ederim benn:)stil direktörü:Edacım bundan daha tatlı bir iltifat olamazdı. seviyorum senin o güzel yüreğini:)Siu:Canım benim beğenmene çook sevindim,öperim:)

Bir Cevap Yazın

