>Mutfağımdaki Şirin Köşe

> Mutfakta zaman geçirmeye bayılıyorum.Yeni tarifler denemeyi,uyduruk soslar yapıp kendi speciallerimi hazırlamayı,onları tattırıp övgüler almayı çok seviyorum. Hele mutfakta geçirilen mini kahve keyifleri favorim:)Eee hal böyle olunca mutfağı sevimli kılmak kaçınılmaz.İşte bu köşede benim şirin objelerimin bulunduğu köşe:)Bayılıyorum onları hem kullanmaya hem seyretmeye…Minik cupcakelerimin içini renkli şekerlerle doldurdum.Kahve içerken,yemek yaparken damak tatlandırmak için harikalar.Beğendikleriniz olur belki diye nerden aldığımıda yazmalıyım diye düşündüm.
Çiçekli kavanozlar:Biev
Kızlı rende:Karınca
cupcakeli kurulama bezi:İkea
Çelik yağdanlık:Mudo concept
Cupcake kavanozlar:Tantitoni
Kurbağa tuzluk biberlik ve donut figürlü kanepe kürdanları:Maltepede bir ev aksesuarları satan dükkandan..
Sizde mutfağınızda mutluluk köşeleri yapabilirsiniz.Eğlenceli olduğu kesin…
Sevgileer…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı ev aksesuarları, ev dekorasyonu içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Mutfağımdaki Şirin Köşe için 20 cevap

  1. karabidikim dedi ki:

    >Hepsi ayrı güzel ama kızlı rende en güzeli.Güle güle kullanın hepsini.

  2. cecilia dedi ki:

    >ay bu köşe ceci köşesi o köşe kuzu köşesii olsunn🙂 çok sevdim çok ben size geleyimmi bigün? :)karınca beyoğlundaki karıncamı, daha dün önünde vitrine burnumu yapıştırmış tasarımların manyaklığına hayran kalmıştım :)ya cupcakelerine ne demeli, ben onun içindeki çikolataları bitiririmkinee🙂

  3. n@zo dedi ki:

    >hepsi de çok cici ama cupcake kavanozlar şahane🙂 hemen Tantitoni'nin sitesine ışınlandım ancak yoklar satışta. mağazada vardır belki. güzel günlerde kullan canım😉

  4. midnightgzd dedi ki:

    >Bayıldım çok şeker herşey🙂

  5. Duygu dedi ki:

    >karabıdıkım:canım çok teşekkür ederim,rende çok şirin hemde kullanımı çok kolay..cecilia:canım evet beyoğlu karınca:)gel tabi şekercim ben sana cupcakelerin gerçeklerini pişiririm.ama gel tamammıııı:)nazo:canım bende görürgörmez bayılmıştım optimum tantitoniden aldım geçen ay belki vardır hala:)midnightgzd:teşekkür ederim tatlım:)

  6. nihalasli dedi ki:

    >yaa harika seyler bunlar:) eglenceli bir mutfak..

  7. >duygu kanepe kürdanlığın kittylisi de ben de var hepsi çok şirin duruyor. evi bastan aşağı yenıledın:)

  8. Duygu dedi ki:

    >nihalaslı:teşekkürler şekercim:)moda(e)ratör:kittyliside çok tatlıdır eminim:)ya öyle oldu valla,yeni eve yeni ciciler pek keyifli oldu canım:)

  9. Ayshenur dedi ki:

    >bitanem yerim senin mutfagını,mutfagında senin gibi tatlıymış yani..:)koy çayı cnm geliyorum ben🙂

  10. Tan dedi ki:

    >merhaba:) gerçekten de çok şirinmiş. bu rendeden erkek ark.ım almıştı bana hala kullanmaya kıyamadım:)kürdanlık da çok şekermiş

  11. >Hepsi cici ama karıncayı görünce amanın oldum aynısı bende de var fıstık

  12. Did Dans La Mode dedi ki:

    >Duygucum süper şeker bir köşeymiş bu🙂 Zaten zevkine bayılıyorum buarada o kızlı rendeden bende de var hem kullanışlı hem şekerr🙂

  13. Duygu dedi ki:

    >Ayshenur:canım benim çayı koydum hadi gel bekliyorummmm:)muckss…Tan:hoşgeldin tatlım,rende oldukça popüler bir ürün hemde ben kullanıyorum süper rahat kullanım:)Stil Direktörü:Canımm ya ne güzel rendelerimiz takımmış çok sevindim:)Did Dans La Mode:Didcim bende senin tasarımlarına hayranım inan,yaptıklarını keyifle takip ediyorum şekercim:)

  14. Siu dedi ki:

    >Çok cici olmuş cnm🙂

  15. Siu dedi ki:

    >Çok cici olmuş cnm🙂

  16. Duygu dedi ki:

    >siu:tatlım :)muck:)

  17. Selfet dedi ki:

    >Ayy bu mutfağa girip hepsini kullanasım geldii🙂 Ya da bunlarla yapılan leziz yemekler yiyesim geldi,sanki 2.si daha iyi olurdu🙂

  18. Duygu dedi ki:

    >Selfet:Aaaa canım mutluluk duyarım valla gel bigün ben sana güzel yemekler pişiriyim olmazmı:)öpücükler…

  19. Selfet dedi ki:

    >Aniden kapın tıktıkk çalabilir amaa🙂 Saoll canım,çok naziksinn gerçektenn🙂

  20. Duygu dedi ki:

    >çalsın çalsın senin gibi misafirlere kapım herzaman açık:)

Bir Cevap Yazın

