>Pink Grey Black

>

Oldukça uzun bir zamandır ne giydim postu yapmadığımın farkına vardım.Eşimle bir davete katılmak için geçen sene Atlas pasajından aldığım ve bir türlü giymek nasip olmayan elbisemi giydim.Markasını bilmiyorum ama riverisland olma ihtimali yüksek sanırım:)
Saçlarımın dağınıklığı için kusura bakmayınız a dostlar:)Evden çıktıktan sonra kuaförde minik bir müdahaleyle şekle girdiler:)Saçlarım bir an önce uzasın istiyorum,kısa saç gayet trendy, uzun saç asil fakat şu ara boy yokmu beni çıldırtıyor:(…
Ayakkabılar peacocks’tan ve yürümesi oldukça zor olsada ben onlara bayılıyorum.
Sevgiler,öpücükler…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Pink Grey Black için 11 cevap

  1. Sochic dedi ki:

    >saçlarının rengine de şekline de bayıldım:)))))

  2. Şirret Şerbet dedi ki:

    >Tam benlik bir elbise. Çok yakışmış. Güle güle kullan:)

  3. cemre dedi ki:

    >elbise çok hoş🙂

  4. Duygu dedi ki:

    >sochic: canım ciddenmi,moral oldu valla:)şirret şerbet:çok teşekkürler şekercim:)cemre:çok teşekkür ederim tatlım:)

  5. >süperrr olmuşsun yavrum dolaba da bakıyorum hemen tebrikler canım

  6. Duygu dedi ki:

    >Edim çok teşekkür ederim, kocaman öperim🙂

  7. Style by T dedi ki:

    >Bu elbise herkese bu kadar yakışmaz ama.. (:

  8. Duygu dedi ki:

    >style by t: canım benim yakıştırmana çok sevindim:)mucksss:)

  9. Ayshenur dedi ki:

    >budur işte yaa ne kdrda hoş olmşsun cnm bnm:)ayrıca aynı dertten müzdaribim sacım ara boy ya kısacık yada uzun olmalı amaikiside olamıyo ya:(

  10. Duygu dedi ki:

    >Ayshenur:canım çok teşekkürlerrr,evet uzasın uzasın şu saçlarım biran önce lütfeen:(

  11. >:) elbıse çok şıkmış😀

Bir Cevap Yazın

