>Çatallı Askılık

>


Mutfakta atılmayı bekleyen işe yaramazlar bir araya gelirse ne olur?İşte hepsi birleşince böyle bir şey çıktı ortaya:)
O gördüğünüz eski bir ekmek tahtasıydı ve ben bir önceki evimde mutfağım turuncu yeşil diye onu yeşile boyayıp dekopaj yapmıştım. Yeni evde mutfağın birini pembe, birini kırmızı yaptım. Tahta rafa kalkmıştı çoktan, çatallar desen oldukça eskiydi, çay poşeti koymaya yarayan minik demliklerde pek kullanılmıyordu doğrusu..
Bende önce tahtayı beyaza boyadım, sonra bale pabuçları desenli stencil yardımıyla deseni uyguladım. son olarakta bir pense yardımıyla çatllarımın ucunu büküp askı haline getirip tahtaya silikonladım.
Bu şekilde hem dekoratif hemde fonksiyonel bir ürün kazanmış oldum.Ben sevdim gibi ya siz?
Öptüm şekerler…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dıy, ev aksesuarları, tasarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Çatallı Askılık için 8 cevap

  1. cemre dedi ki:

    >süper yaratıcılık bu olsa gerek hiç aklıma gelmezdi benim:)

  2. >canım acamadım resımlerı yaw..bır kactaneden baktım ve yazdıkalrından okudugum kadarıyla harıka olmuş.ne varsa degerlendırıyorsun sende .. uretken hatun :DDD

  3. Melis Kıyıcı dedi ki:

    >ben bayıldım şimdi açıkçası benzerini yapmayı planlıyorum aklımda bulunsun di mi?🙂

  4. Duygu dedi ki:

    >cemre:canım şımartıyorsun beni:)sezgi:canımcım neden açamadın acaba:(çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ,ne yaptımki valla oldukça basit fikirler benimkiler:)melis:meliscim hoşgeldin,ne güzel yap tabi tatlım sende çok keyifli oluyor:)

  5. mughetto dedi ki:

    >Bence süper olmul bayıldım,ellerine sağlık…Ayrıca yukarıdaki elbise de harika ve çok yakışmış🙂

  6. Duygu dedi ki:

    >mughetto:canım çok sevindim beğenmene çook teşekkür ediyorummmmm:)

  7. >e gayet güzel olmuş bu, daha ne olsun, valla helal…

  8. Duygu dedi ki:

    >sophie'nin dünyası:canım beğenmene çok sevindim,ne mutlu bana valla:)

Bir Cevap Yazın

