>Leziz Yemekler için Romantik Önlük

>


Dikişe yeni başlayan biri için, önlük, yastık, örtü dikmek, dikişte tecrübe edinmek için harika bir yol bence…
Bende bu yolu izleyerek kendime bu cici önlüğü diktim.Nostaljik pötikare desenini çok severim zaten, fistolarlada birleşince ortaya şirinmi şirin bir görüntü çıkıveriyor.
Birde klasik kırmızı puantiyeli olanı var aklımda,ikinci sıradada onu dikmeyi planlıyorum.
Benim gibi yemek yapmayı seven biri için bu tip neşeli aksesuarlar mutfakta geçirilen vakti dahada değerli kılıyor.
Nasıl olmuş , acemi terziniz iyi iş çıkarmışmı bari?
Bu arada cupcakelerin biri size biri bana:)
PS: örtüleride ben diktim tabikii;)
Sevgilerrr…..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dikiş, mutfak aksesuarları, tasarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Leziz Yemekler için Romantik Önlük için 13 cevap

  1. >Ben de böyle bir önlük yapmak istiyorum ne zamandır aklımda ama fırsat olmadı:) Çok tatlı olmuş eline sağlık.

  2. cecilia dedi ki:

    >ya ben bu pötükare şirinliğine bayılıyorum zaten bide kenarlar dantelli ne hoş olmuş ya bence çok iyisin cnm bu konuda da, daha iyi de olacaksın zaten, bekliyorum kırmızı puantiyelisini ve diğer dikişlerini de, benim gibi hiçbişi dikmemiş kızcağza da örnek olsun dimi ama🙂 öperimm kocamann kuzumu :*

  3. cemre dedi ki:

    >acemi mi dedin çok cici olmuş ellerine sağlık hamaratız maşşallahh ayakkabılarına da bayıldım buarada:)

  4. >ay çok tatlı bir onlukkk :DAayakkabılarda cabası tabıı kı :Dellerine sağlık muhteşem😀

  5. hayat güzel dedi ki:

    >çok güzel olmuş ellerine sağlık canım gerçekten çok romantik görünüyor:)

  6. madammoda dedi ki:

    >Cok cici olmus bayildim bayildimmm ;))

  7. Anonymous dedi ki:

    >cnm herşey harika olmuş ellerine sağlık…sezin

  8. Betul dedi ki:

    >ay bayıldım yaa cok super olmus.ben mutfak onluklerını çok severım de ama böyle cici olanlarını🙂

  9. Duygu dedi ki:

    >İnanırsakolurbence:canım çok teşekkür ederim,sende yap bence ilk fırsatta erteleme, insana terapi gibi geliyor böyle şeylerle ilgilenmek:)cecilia:canım bence sende başlasan çok cici şeyler yaparsın,ayrıca senin yaptığın o şirin takılara ne demeli:)harikalar..Cemre:canımm şımartıyorsun beni valla acemiyim hihi:)ayakkabılarımı bende çok seviyorum bir zamanlar ülkemizde olan o güzel mağazadan peacocksdan almıştım,kapanması yazık olduuu:(Sezgi:ay şımardımki ne şımardım,şimdi ben bu gazla neler dikerim neler:)çok teşekkürler tatlım..Hayat güzel:beğendiysen ne mutlu bana canım:)madammoda:canım sende harika şeyler yapıyorsun bende onlara bayılıyorum:)sezin:can dostum,bitanem sanada dikicem tlfnda söylediğim gibi;)Betül:canım çok sevindim beğenmene:)

  10. >pozunu da yerim enfes olmuş kuzu

  11. Duygu dedi ki:

    >stil direktörü:muckssss:)

  12. hellianthusannus dedi ki:

    >ben onu sokakta bile giyerim duygucum🙂 çok güzel🙂

  13. Duygu dedi ki:

    >hellianthusannus:canım çok tatlısın hihi:)beğenmene çok sevindim:)

Bir Cevap Yazın

