>Yenilenen Retro Telefon

>

Umarım sevdiklerinizle harika bir bayram geçirmişsinizdir.Benim bayramım neşeli ve güzel geçti.Keyifler yerinde yani:)
Bugün retro telefonumu yenilemeye karar verdim.Önce biraz çekimser olsamda,bir cesaret aldım elime sprey boyamı,koyuldum işe.. Sonuç gayet başarılı oldu. Ahize kısmını bantlayarak fosforlu sprey boyamla telefonu komple boyadım.Daha sonra çevirmeli kısmını gümüş rengi akrilik metal boyasıyla boyadım.Kuruduktan sonra sprey vernikle üzerinden geçtim.Eh tabi kopan tacın kelebeğini oraya silikonlamadan tam kokoş olmazdı hani:)
Bilmem sizde sevdinizmi telefonun yeni halini,şeker gibi sevimli bişiy oldu kendisi,tatlı sohbetlere vesile olmayı bekliyor…
Sevgiler…..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı ev aksesuarları, retro, vintage içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Yenilenen Retro Telefon için 7 cevap

  1. L@febesi dedi ki:

    >aaa bayıldım bilsem ben de saklardım eski telefonumuzu :))

  2. >Sprey boyaları kesinlikle çok seviyorum ve çok sık kullanıyorum. Kırmızı telefon Mudo Concept tarzı olmuş çok güzel!!!

  3. Duygu dedi ki:

    >Laf ebesi:Hihi valla bende çok sevdim,çok şirin oldu oyuncak gibi:)Evimin dekoratörü:evet kesinlikle haklısın canım sprey boyalar müthiş bir icat,her eve lazım:)Bu arada mudodaki kırmızı telefondada gözüm kalmıştı zaten hihi:)

  4. >Yok artık sen boyamadın 2 ayrı telefon dimi diycektım ki yazını okuyunca geri aldım sözümü..Ellerine sağlık çok şık bir telefon olmuş😀

  5. Duygu dedi ki:

    >Sezgi: Çok teşekkür ederim sezgicim.Beğenmene çok mutlu oldum gerçekten:)

  6. PEMBEBAKTERİ dedi ki:

    >işte böyle yaratıcı kişiliklere bayılıyorum harikasın arkadaşım muhteşem olmuş ellerine sağlık…boyama kaplama kesme konusunda nam salmış biri olarak bu sprey boyaları almaya korkuyorum bu kez evde hakikaten boyanmadık birşey kalmayacak diye:)

  7. Duygu dedi ki:

    >pembe bakteri:yeni hali sevimli olmuş dimi:)sprey boyalar süper icat,aa elini korkak alıştırma tatlım ben bir objeyi sıkıldıkça başka başka renklere boyuyorum:)sevgiler….

Bir Cevap Yazın

