>Avon Alışverişi ve Ürün Yorumları

>

Çok sevdiğim bir dostum Avon’un ürünlerini satıyor ve güzel indirimler olduğunda onun sayesinde benimde haberim oluyor.Faraway isimli parfümün kokusunu pek severim ben,anısıda var üstelik.Bilmem sizde benim gibi kokuları anılarınızla özdeşleştirenlerdenmisiniz:)Garip bende her kokunun bir anısı var sanki..Çok koku değiştirmenin getirisi olsa gerek….

Neyse lafı uzatmadan kokuyu bilmeyenler için,faraway; vanilyalı ,çiçeksi çok hoş, kalıcı oryantal bir koku.Geçen ayda süper bir promosyonu olduğundan hemen edinmek istedim.Parfümün fiyatı yarı fiyatına düşmüştü ayrıca parfümü alana krem ve lipgloss hediye vardı.Avon bazen çok cazip fırsatlar sunabiliyor doğrusu..

Gelelim ürün yorumlarına;

Avon care hand cream: salatalık ve limon kokulu..kokusu çok ferah bayıldım,nemlendirmesinide yeterli buldum diyebilirim.

Glazewear lip gloss coral reef: Rengi şahane, içinde altın ışıltıları olan harika bir mercan rengi.Oldukça örtücü fakat tek dezavantajı fırçalı olmaması,sünger aplikatörlü malesef..

Ve son ürün piyangodan çıktı canım şekerim Sezoşum benim bu ürünü merak ettiğimi bildiği için hediye getirmiş.Jillian dempsey çok amaçlı makyaj kalemi; Gerçekten inanılmaz pratik bir ürün.Sadece bu ürünü çantanıza atarak kolayca makyaj yapabilirsiniz.Kalemin bir ucuyla yanak ve dudaklarınızı diğer ucuyla gözlerinizi renklendirebiliyorsunuz.Yağlı ciltlerde kalıcılık biraz daha az olsada pratikliği yönünden tam puan doğrusu.Bendeki sugar plum koyu mürdüm pembe renginde oldukça hoş ve doğal bir ton,göz tarafı beyaza dönük uçuk pembe..Özellikle kuru ciltler için joker bir ürün olabilir.
Sevgiler….

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı avon, kozmetik ürün kritiği, makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Avon Alışverişi ve Ürün Yorumları için 6 cevap

  1. cecilia dedi ki:

    >ayy çok güzel bi kampanyamış kuzum bu güle güle kullan, bay ımm bana kozmetik yasağı koydu ama bu sayfayı ve avantajları göstericem, belki annesi sayesinde getirir bana da🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >cecilia:hihi ayy sorma şekercim erkeklere göre herşeyden birtane olması yeterli zati..ben artık çaktırmıyorum aldıklarımı gördüğündede 'aaa vardı bu zaten tatlım görmedinmi sen' diyip konuyu geçiştiriveriyorum.sağolsun oda kurcalamaıyo bitanecik kocacım..böyle anlaşıyoruz kozmetik konusunda…yoksa kim anlatcak derdini dimi ama hihihi:)))

  3. Moda Gezegeni dedi ki:

    >Kuzu kuzu kuzu ben geldim, döndüm artık ohh çok özledimm, çok da öptüm mucu mucu mucux:))

  4. Duygu dedi ki:

    >moda gezegeni:hoşgeldinnnnnn kuzummmmm çokkk sevindim dönmene,çok özlemiştim seni…öperim kocaman….

  5. >Çok şekerlermişşş parfümün kokusunu bilemem ama görüntüsü süpermiş be canımm :))

  6. >Çok şekerlermişşş parfümün kokusunu bilemem ama görüntüsü süpermiş be canımm :))

Bir Cevap Yazın

