>Optik Gözlükte Cat eye Modeli

>

Uzun bir aradan sonra ne yazsam, nasıl yazsam diye bir acemilik çektim doğrusu:)Anlaşılan arayı uzatmamak gerek..

Önceki postlarımdan birinde optik gözlük kullanmam gerektiğini fakat istediğim alternatif modelleri bulamadığımdan bahsetmiştim.Gözlüklerimi alınca paylaşmanın yerinde olacağını düşündüm.Biliyorsunuz bu sezon cat eye gözlükler özellikle Tom Ford’un “nikita” modeliyle tekrar gündeme geldi. Bende optik gözlük seçimimi kedi gözü modelinde almak istedim. Fakat optikçilerde fazlasıyla alternatif bulabildiğimi söyleyemeyeceğim.O keskin hatlarıyla 70’lerin kedi gözü çerçeve modelini bulmak oldukça zor doğrusu. Ama yinede buldum:)Harika vintage gözlük çerçeveleri satan bir yer keşfettim. Taksim Atlas pasajındaki “örümcek” isimli retro ürünler satan mağazadan sizlere bahsetmiştim yanılmıyorsam.İşte o mağaza yer değiştirmiş ve Galatasaray lisesinin hemen yanına taşınmış. Markalı,markasız inanılmaz güzel gözlük çerçeveleri bulmanız mümkün.Hesaplı Nikita benzeri edinmek isteyenler hiç durmasın;) Bende ordan birtane edindim.Nikita benzerleride mevcuttu fakat bana çok yakıştığını söyleyemeyeceğim.

Benim gözlüklerim birinci Roberto Cavalli(yeni sezon)Çetin optik

İkinci: Bosanı (Örümcek) hemde sadece 20 lira:)

sevgiler…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı cat eye, gözlük trendi, optik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

