>Güneş Isıt Beni ARTIK

>

Merhaba, uzun zamandır buralara uğramıyorum.Umarım beni unutmamışsınızdır.

Neden mi sizleri ihmal ettim.Bende tıpkı havalar gibiyim çünkü, parçalı bulutlu son zamanlarda.Zaman zaman güneş açıp çoğu zaman yağmurlar yağdırıyorum.Henüz karar veremedim yaz mı gelsin kışmı sürsün…

Çoğunuz böyle günler yaşamışsınızdır hayatınızda,kapatmışsınızdır kapılarınızı dış dünyaya.. geçici zamanlar bunlar biliyorum ama artık göstersin şu güneş yüzünü,şimşek çakmasın bir süre, yağmur yağmasın bana…

Bu arada sizleri, paylaşımlarımızı çok özledim.Yazmak için istek duyuyorum sorun icraate geçirmekte..

En kısa zamanda belki bugün belki yarın aranıza dönmeyi planlıyorum.Bu bitkisel hayat fazla uzun sürdü..

Hepimiz kocaman öpüyor ve sevgiler gönderiyorum.

ps: Sanırım ilk defa bloguma duygularımla ilgili bu kadar açık yazıyorum.Hoş bir deneyimmiş tabii benim için..Daha sık yapmalımıyım acaba?

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Güneş Isıt Beni ARTIK için 6 cevap

  1. >ben bekliyorum seni:)))…kolay gelsin çookkk herneyse…

  2. Ayshenur dedi ki:

    >bnde diyorum nerelerde bu kız :Oama anlayabiliorum seni canım oluyo bole dönemler olabildgin kdr cok kişiyle paylaş dök içini..bu bitkisel hayat daha kısa sürüyo böylece!

  3. Duygu dedi ki:

    >Mini's Design İdeas: canım çok tatlısın, çok mutlu oldum:)öpücükler…Ayshenur: Canımm evet haklısın kesinlikle..Geçicek umuyorum hayat hep toz pembe olsa keşke dimi:)kocaman öpüyorum seni…

  4. cecilia dedi ki:

    >bitanem benimm.. anlıyorum seni arada bana bile oluyor bu kız bu kadar mutlu neşeli nasıl olur diyenler olabilir ama insanız işte oluyor. Seni ilk tanıdığımdan beri başkasın benim için, sanki daha önce tanışmış hissedersin ya kendini öyle, ne bilim işte seviyorum seni hep mutlu ve buralarda ol tamammı, öpücük öpücük çok öpücük :X:X:X:X:X🙂

  5. Duygu dedi ki:

    >cecilia:canımmmm benim aynı hisleri paylaşıyoruz, bende seni tanımadan sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi çoook sevdim.öyle pozitif öyle tatlısınki…evet bazen herşey anlamsız geliveriyor ama geçiyor zamanla Allahtan..:)çok öpüyorum bitaneciğim bende kuzucum seni….

  6. Duygu dedi ki:

    >cecilia:canımmmm benim aynı hisleri paylaşıyoruz, bende seni tanımadan sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi çoook sevdim.öyle pozitif öyle tatlısınki…evet bazen herşey anlamsız geliveriyor ama geçiyor zamanla Allahtan..:)çok öpüyorum bitaneciğim bende kuzucum seni….

Bir Cevap Yazın

