>Sizlere Bir sorum Var

>

Bu iki berjeri diğer koltuklara eşlik etmesi için yaptırdım. Siyah tercih ettimki diğer renkleri ön plana atsın.Şimdi gelelim asıl mevzuya.Yukarda gördüğünüz sehpa iskeleti ,bildiğiniz eski tip mermer sehpalardan biriydi.Mermerine ihtiyacım olmadığından sadece iskeleti çok çok komik bir fiyata satın aldım.Cilası gitmiş ama kendisi taş gibi.Nedenmi aldım ;tabii ki puf yapmak için:) Bir güzel zımparaladım, boyadım.Fıstık gibi oldu.Fakat diğer koltuklarımla uyum içinde olması benim için önemli bir konu. Eveet şimdi soruyorum sizlere pufumu ne renk kaplamalıyım?Benim bir fikrim var elbetteki ama fikirlerinizi etkilememek için söylemiyorum:)

Şıklarımız;
a) Siyah
b)Çizgi roman desenli kumaş
c)Pembe kumaş
Ps:Ahşap sehpayı hangi teknikle boyadığımı ve pufun kaplanma aşamalarınıda fikir olması açısından mutlaka paylaşacağım..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı antika, ev dekorasyonu, vintage içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Sizlere Bir sorum Var için 13 cevap

  1. ! POSH BUTİK ! dedi ki:

    >b) ÇİZGİ ROMAN DESENLİ KUMAŞPEMBENİN ÜZERİNDEKİ YASTIKLARLA AYNI OLURSA ÇOK GÜZEL OLUR.

  2. >Canım Duygum şimdi okudum sağol balım, kız ne güzel olmuş ha yabancı bloglardakiler halt etsin🙂

  3. Duygu dedi ki:

    >Moderator:Pembeci seni hihi:)İkimizde pembe tutkunuyuz sanırsam dimi tatlım:)Posh butik:Evet tatlım çizgi romanlıda pek uyumlu oluyor bir karar verebilsem:) valla komik ama yastıkları pufun üstüne tutup öyle karar vermeye çalışıyorum.Stil Direktörü:Rica ederim Edicim,canı gönülden bir temenniydi.Ayy çok şekersin halt etsinler dimi ya:))

  4. mughetto dedi ki:

    >Yaa aklıma gördüğüm anda 2 şey geldi birisi fuşyaaa! :))))Diğeri de böyle siyah beyaz çiçekli dallı kumaşlar oluyor ya(damask deseni gibi) modern onlardan..İkiside dehşet olur..Benim fikrimce! :))Merakla sonucu bekliyorumm.

  5. Duygu dedi ki:

    >Mughetto:Canım bakalım bende bir karar vermeye çalışıyorum.Sizin fikirleriniz çok yardımcı oluyor gerçekten.Çok teşekkür ederim Şekercim:)

  6. modamakyajveben dedi ki:

    >bence cizgi roman desenini uygulat,eski koydugun fotolarda sehpa vardi böyle desnli,bence gayet uyumlu olur.zaten tekli koltuklarinda o desenli,hem fotodaki gibi 2 sinin arasina koydugundada bu desen cok guzel durur

  7. Duygu dedi ki:

    >modamakyaj ve ben:tatlım fikir için çook teşekkür ederim:)en kısa zamanda paylaşıcam sonucu:)

  8. plndurukan dedi ki:

    >Öncelikle hepsi çok güzel olmuş hem pembeli koltukların hem bu siyahlar, güle güle kullan🙂 puf içinse bencede fuşya bir bağlantı sağlayacaktır ama esas aklıma çizgi roman deseninin pembe siyah olanı olsa çok güzel olur diye bir fikir geldi, acaba o kumaşı fuşya kumaşla yıkasak renk verir mi :))ama ne yaparsan yap eminim çok hoş olacaktır..

  9. Duygu dedi ki:

    >Pindurukan:Canım çok teşekkürederim güzel yorumun için.İnan bende seninle aynı şeyi düşündüm puf için hatta ikisinden patchwork mü yapsam dedim ama uğraştırıcı olacağı için vazgeçtim:))

  10. ikimiz dedi ki:

    >bayılldım harika olmuş ellerinize sağlık tatlım harika olmuş sevgiler banda beklerimhttp://ikimiz-2.blogspot.com/http://ikimiz-2.blogspot.com/

  11. Duygu dedi ki:

    >ikimiz:çok teşekkür ederim.hemen bakıyorum:)

  12. PEMBEBAKTERİ dedi ki:

    >kesinlikle popart desenli olsun

Bir Cevap Yazın

