>Metal Objelerde Renk Değişimi

>

Kendimi bildim bileli motorsikletlere bayılırım.Hatta büyük bir motor kazası geçirmeden önce kendime bir motosiklet almayı planlıyordum.Fakat kazadan sonra anladımki, fazla tehlikeyi bünyem kaldırmıyor:)Eh ne yapalım bizde minyatürleriyle idare ediyoruz..Gelelim konumuza; bu el yapımı eskitme metal minyatürü çok severek almıştım ,aslında rengide çok hoşuma gidiyordu ve fakat içimdeki pembe aşkı onu pembeye boyamamda ısrarcı davranınca, iç sesimi kırmayıp akrilik boyayla motosikletimi pembeye boyadım.Doğrusu bu halini daha çok sevdim.Sizde evinizde eski metal biblolarınızı rengini değiştirebilir,onlara yeni yüzler verebilirsiniz.Nası sevdinizmi pembe motorumu?Hadi atlayın gidiyoruz…..:))

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı ev dekorasyonu içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Metal Objelerde Renk Değişimi için 6 cevap

  1. cecilia dedi ki:

    >kuzum iyi yapmışsın böle daha göz alıcı, şirin olmuş, eline sağlık valla sanki iki ayrı resim gibi pürüzsüz boyamışsın cnm, bu arada çok geçmiş olsun tatlım😦

  2. Duygu dedi ki:

    >cecilia:Canım benim beğendinmi:)çok sevindim…üzerinden 1 yıl geçti tatlım,aman Allah bidaha yaşatmasın..çok teşekkür ediyorum vee kocaman öpüyorum:)

  3. >Güzel olmuşlar..Motora benimde ilgim vardı ama şimdi biraz geç kaldım artık galiba..

  4. Duygu dedi ki:

    >Onuncu köyün adamı:Hoşgeldiniz öncelikle:)Aslında ben hiçbirşey için geç olduğuna inanmıyorum,yaş kaç olursa olsun farketmez ama tabi motosiklet tutkusu zevkli olduğu kadar tehlikelide olabiliyor oda ayrı bir mevzu:)Bu arada kullandığınız isim çok espirili ,çok hoş,söylemeden geçmemeliyim:)

  5. Ayshenur dedi ki:

    >oowww güzelde lafmı bayıldım bide minyatür arabalar biriktiriyorum cnm bende koleksiyonumlk!

  6. Duygu dedi ki:

    >Ayshenur:ya bigün koleksiyonunu görmeye geliyimmii tatlım hihih bayılırım bende minyatür arabalara bisiklet ve motorlara:)

Bir Cevap Yazın

