>Bun Design Taşlı Avizeler

> Evlerimize renk getirmek,havasını değiştirmek adına, aslına bakarsanız; uzun boylu değişikliklere ihtiyacımız yok.
Görsellerdeki gibi avizlerle gösterişli mekanlar yaratmak mümkün.Bun Design’ın bu avizeleri en beğenilen ürünleri arasında, fakat malesef renk seçeneği konusunda pek tercih hakkımız olduğu söylenemez.Yukardaki ilk iki avize küçük boy,alt görseldekilerde büyük boy avizeler.Siyah olanından almayı düşündüğümü belirtmeliyim,fakat bu noktada fikirlerinize ihtiyacım var.Büyük avizelerini mağazada teşhirde gördüm,gayet göz dolduruyorlardı,fakat siyah renk büyüklerde ne yazık ki mevcut değil.Küçük boyların çok küçük olup tavanda minyatür gibi durmasından endişeleniyorum.Eğer aranızda satın alanlar veya fikir sahibi olanlar varsa düşüncelerinizi merakla bekliyor olacağım.Ve daha ayrıntılı bilgi için Bun Design

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı ev dekorasyonu içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Bun Design Taşlı Avizeler için 6 cevap

  1. nar dedi ki:

    >Siyah olanı ben de çok beğendim ama büyük olunca ihtişamlı oluyor! Ben de küçük var bir tane, kayboluyor sanki:(

  2. Duygu dedi ki:

    >nar:Canım evet işte benimde endişem kaybolması, siyahı harika ama işte küçük:(bakıyım belki venedik tarzı bu avizelerden bulurum başka biryerlerde:)

  3. prettyflowery dedi ki:

    >beyazını çok beğenmiştimm ben de ama nedense almadımm😀 seneye değişiklik yaparım belki😀

  4. Duygu dedi ki:

    >prettyflowery:beyazıda çok asil duruyor canım,değişiklik için iyi bir adım olur bencede:)

  5. >bu avizelerden elli kere almaya niyetlendim fakat kısmet olmadı çünkü markofoniden almak istiyordum orda daha ucuz olduğu için…küçük boyları bence oturma odası yatak odası fln için süper bence yakalarsan hemen kap:)

  6. Duygu dedi ki:

    >Mını's design ideas: Canım bende öyle düşündüm aslında birtane küçüklerinden sipariş veriririm baktım çok küçük durdu yatak odasında kullanırım diye aklımdan geçirmiştim.Sende olur diyince tam oldu,teşekkürler tatlım:)

Bir Cevap Yazın

