>Sailor Girl

>

Bahar geldi,renkleride beraberinde getirdi.Denizci modası sezonun en popüler trendlerinden olunca ayak uydurmamak elde değil.Üzerine trençkot giyerek bu ince elbiseyle üşümediğime inanamıyorum,sanırım bizim ülkemizde sadece yaz ve kış yaşanıyor.Ya çok sıcak yada çok soğuk.Neyse yaz gelsin diye söylenip dururken, şikayet etmek nankörlük olur der ve sözü burda keserim.
Elbise:Beyoğlu iş merkezi
Çorap:Salı pazarı
Yağmur botları:Sinem
Sevgiler….

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to >Sailor Girl

  1. nar dedi ki:

    >Çok tatlı!

  2. cecilia dedi ki:

    >evet bu yaz denizci teması yine moda olacak gibi, çapa desenli beyaz bi çanta aldım duyguşum bende ama bu serinin devamı gelicek tabiki 😉 çok güzel olmuşsun gene tü tü tü maşallah, allahım nazarlardan saklasın seni bebeimm bnm..:)

  3. pinkpowder dedi ki:

    >elbisene bayıldım, fiyonk detayı çok sevimli 🙂

  4. Duygu dedi ki:

    >nar:Çok Teşekkür ederim canım:)cecilia:çok teşekkür edrim kuşum.sende çantanı güle güle kullan tatlımm.mucx…pink powder:canım çok teşeşkkürler.

  5. >duygu, kendi sehpanın önünde pozda ayrı tatlı durmuş:)

  6. Duygu dedi ki:

    >Moderator:Tatlımmm çok teşekkür ederim,bilinçli koymadım oraya ama renk katmış dimi:)mucxx…

  7. Ayshenur dedi ki:

    >oy oy oy!n kdr iç acıcı bi kombin bu bole!ayrıca sac kesimnde cok güzel cnm;)

  8. Duygu dedi ki:

    >Ayshenur: Tatlım güzel yorumun için çok teşekkürler,çok mutlu oldum:)

Yorum bırakın