>Sınıfı Geçen Kozmetik ve Bakım Ürünleri

>

Öncelikle özürlerimi sunarak başlmak istiyorum söze, malum uzun zamandır ortalarda yokum,,ne blogumla ilgilenebildim,nede sevdiğim blogları takip edebildim,bu yüzden çok üzgünüm.Ama inanın geçerli sebeplerim var. Evimizi taşımaya ve baştan dekore etmeye çalışıyoruz. Dekore etmek derken tamda eğlenceli haliyle, herşeyi tek tek antikacılardan seçerek , yeni bir soluk kazandırarak,eskiyle yeniyi kombinleyerek,tasarlayarak,çizerek özgün bir hale getirmeye çalışıyorum. İnanın döşemelik kumaş seçmek bile tam iki haftamı aldı.Evet kabul ediyorum ben biraz zorum,ondan ötürü işler uzayıp zorlaşıyor olabilir.Ev dekorasyonuyla ilgili detaylarıda zamanla sizlerle paylaşarak,fikirlenize başvuracağım.

Lafı uzatmadan gelelim konumuza, çok beğenerek kullandığım , benden tam not alan kozmetik ve bakım ürünlerinden birkaçına yer vermek istedim döner dönmez.Dev bir kozmetik postu sizi bekliyor:)
Eveeet başlayalım;
1.Bepanthol: Eczanelerden temin edebileceğiniz bu nemlendirici her eve lazım bir ürün,mevsim değişikliğinden kuruyan cildime başka hiçbir nemlendirici onun kadar iyi gelmedi.Banyodan sonra yüzümde dahil olmak üzere bütün cildime uygulayarak harika bir nemlenme ve ferahlama elde ettim.Ve ilginçtir; sivilceleri yatıştırması gözümden kaçmayarak benden ekstra artı puan aldı.
2. Emporio Armani She Parfüm: Bu aralar nedense elim hep bu parfümüme gitti, baharatlı ama katiyen baymayan bir koku.Hem çantada taşımasıda pek kolay:)
3.Stila renkli nemlendirici: Yağ içermemesi,30 faktör güneş koruması artı özellikleri.Yapısı biraz kalın olabilir evet ama nemlendirmesi ve cilde sağlıklı bir görüntü vermesi açısından yine sınıfı geçen bir ürün.
4.Mac allık(fleur power): Mac allıklar benim cildimde diğer markalara göre en çok kalıcılık gösteren marka.Renge gelirsek enfes,pembe ağırlıklı coral tonlarda,tamda buğday tenlilere uygun sıcacık, ciltte sırıtmayan bir pembe.Uykusuz ve yorgun olduğum günlerde bu allık beni nerdeyse 10 saat uyumuş ve inanılmaz neşeli göstermeyi başarıyor ;dolayısıyla benden tam not:)
5.Bosphorus kirpik ve kaş güçlendirici bitkisel yağ: Gerçekten mükemmel bir ürün.Daha bir kaç kullanımda farkı görebiliyorsunuz.Kirpikler güçlenip,uzuyor ve küsen kaşların yerine yenileri geliyor.Benden tam not.Kesinlikle öneriyorum
6.Mac lip tinted lip conditioner: Dudaklar için harika bir renkli nemlendirici, ister benzer renklerdeki rujlarınızın altına,ister tek başına kullanabileceğiniz oldukça renk veren ve bitmek bilmeyen bir ürün.Gördüğünüz renk(centle coral)
7.Rimmel volume booster plumping lip gloss: Şu ana kadar denediğim aynı zamanda dolgunlaştırıcı etkiye sahip en başarı gloss kendisi.Yapışma hissi katiyen yok,inanılmaz hafif,ferahlatan bir menthol aromasına sahip ve ışıltısı gayet güzel.Gördüğünüz renk:012 outrage(hafif bronz ışıltılı)
8.Mac select moısturecover concealer: Hafif aydınlık veren sorunsuz göz altları için ideal ve yeterli bir ürün.
9.Shiseido shimmering lipstick sl11: Simli,nemlendirme özelliği olan ve aynı zamanda rengini veren bir ürün.Bendeki rengi sıcak ışıltılı bir pembe.
10.Maybelline color sensational lipstick: Yumuşacık bir yapısı olan maybelline’nin bu yeni çıkardığı ruj serisini mutlaka denemelisiniz.Ben oldukça memnun kaldım.Gördüğünüz renk gerçekten özel bir renk çok çok tatlı mat bir coral, tam baharlık:coral tonic.
11.Max factor color collections lipstcik: Ten renklerine uygun çıkardığı ruj serisinden buğday tenliler için olan ;bewitching coral(pembe ağırlıklı mat coral)Sürümü kolay ve oldukça kalıcı bir ürün.
12.Stila Contouring trio: Stila’nın kontur kiti, açık,orta ve koyu renkli pudralardan oluşuyor.Özellikle fotoğraf çekimlerinde yüzünüze bu setle gölgelendirerek oldukçe güzel sonuçlar alabilirsiniz.
13.Cecile Bronz pudra: Bu ürünü denemek için aldım ve oldukça memnun kaldım.Kocaman bir kabuki fırçayla yüzünüze gezdirdiğinizde hafif bronz ve ışıltılı bir efekt vererek yüzü bronzlaştırıyor.Bronzlaştırıcı ürünlerde koyu kahvelerden yana değilde içinde şeftali rengi barındıranlardan seçer ve çok çok az miktarda uygularsanız yüzünüze güneşin öpücüğü değmiş gibi oluyor.(Hoş bir benzetme oldu dimi:)
14.Kapaklı pudra veya allık fırçası: Bu ürüne sıradan bir kozmetik dükkanında rastladım.Hem yumuşaklığını hemde şık görüntüsü sevdiğim için sıkça kullandığım çantama atabildiğim bir ürün.
15. Natural herbal cilt maskesi: Aktar bir tanıdığımızın hediye ve tavsiye etmesiyle denediğim bir ürün.İçinde doğal yağlar bulunduran yağlı ciltlere yönelik bir kil maskesi.Sivilceleri kurutmakta oldukça başarılı.Cildi biraz kurutması dışında gerçekten çok başarılı bir ürün.
16.Oriflame cherry mocha el kremi(sınırlı üretim:( Çocukluğumuzdaki arı mayalı silgiler gibi kokan bir krem bu,nemlendirmesi oldukça başarılı,birkaç tane daha almadığım için pişmanım.
17.sephora mavi neon göz kalemi: Gördüğünüz gibi ben far kullanmayı seven bir değilim.Genelde doğal makyaj yaparım.Yanaklar kendilinden kızarmış,dudaklar sağlıklı kırmızlıkta ,kaşımı ve gözümü rimelle belirginleştiririm.Ekstra renk kullanmak istediğimde gözlerimin içine bu neon renki kalemi hafifçe uygularım.Gayet dinç ve güzel bakışlar elde ediyorsunuz.Kahverengi gözlerde maviyle kontrast yaratıp gözlerinizi ön plana çıkarabilirsiniz.
18.Emily dudak kalemi: Dudak rengindeki bu kalemi bütün rujlarımla kullanabiliyorum.Sürüldüğü belli olmuyor fakat dudaklarınızı daha düzgün ve biçimli göstermekte birebir.
19.Helena rubinstein: Orta karar bir göz kalemi,kömür karası bir siyahlık isteyenler için uygun değil.Hafif renk vermesi ve şık görüntüsü benim için bu ürünü sevimli kılıyor.
20.Rimmel sexy curves mascara: En sevdiğim rimelim.Hem uzunluk hem dolgunluk hemde kıvrıklık sağlamasıyla benden tam not alarak sınıfı geçiyor.
Biraz fazla uzun bir post oldu,farkındayım.Eee bir ayın acısını çıkarttım diyelim.Umarım sıkılmamışsınızdır.Ve tavsiyeler konusunda yaralı olabilmişimdir.
Sevgiler ve öpücükler…..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı kozmetik, kozmetik ürün kritiği, makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Sınıfı Geçen Kozmetik ve Bakım Ürünleri için 6 cevap

  1. Makyaj Cantam dedi ki:

    >oriflame'in o el kremine ben de bayılıyorum, söylemeden geçmeyeyim🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >Misler gibi kokuyor diilmi:)

  3. ŞIKELLA dedi ki:

    >bende o el kreminden ne zamandır almak istiyordum.okuduğum iyi oldu

  4. Duygu dedi ki:

    >Şıkella:faydalı olduysam ne nutlu canım:)Sevgileer..

  5. Anonymous dedi ki:

    >bu bosphorus kaş için olan ürünü nereden bulabilirim

  6. Duygu dedi ki:

    >Ben aktardan almıştım,aktarlara bakmanı öneririm canım.Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

