>Happy Birthday To Me!!

> Heey yaşlandım:)20 Şubat 1983 günü diz boyu karlı bir kış gecesinde dünya gözlerini açan ben, hayattaki 27.yılını kutluyor.
27 yaşına henüz girmemiş olanları önceden uyarıyorum,öyle kolay bir yaş değil haberiniz olsun:)Ne çok gençsiniz nede yaşlı,ne çocuksunuz nede yetişkin gibi hissediyorsunuz.Arada derede bir yaş işte🙂
Ama üzülüyormuyum yaşlandım diye hayır,çünkü sevdiklerim yanımdayken büyümekte yaşlanmakta mutluluk verici… Yeni yaşımda umarım hayat daha töleranslı olur ve dilediklerimin en azından bir kısmını bana verir:)Tabi o büyük Yaratıcıya minnettarım, bana inanılmaz güzel bir aile, sağlıklı mutlu bir yaşam,dertlendiğimde kapısı çalabileceğim sıkı dostlar ve burdan benim yazdıklarımı önemseyerek okuyan tatlı insanlar verdiği için….
Somut olarak yaşlandım evet ama içimdeki ufaklık hala sek sek oynayıp, yüksek sesle şarkılar söylemeye devam ediyor.Ve biliyorum ki o susmadığı,durmadığı sürece ben yaşlanmış sayılmayacağım…
Sevgiler……

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Happy Birthday To Me!! için 22 cevap

  1. Coşkun Hürsel dedi ki:

    >Nice mutlu yıllarda mutluluklar diliyorum! Dilerim 77'nde etrafını toruncukların sardığında mutluluğun katlanarak artmış olur!

  2. Dominika dedi ki:

    >Mutlu Yıllaaarrrr :)))Sevdiklerinle beraber nice güzel seneler dilerim..

  3. pofidiksekerim dedi ki:

    >harikaaa…bir yazı olmuş ayrıca…DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN…TÜM DİLEKLERİN KABUL OLSUN…

  4. Miss Beril dedi ki:

    >doğum günün kutlu olsunnn:)sevdiklerinle nice mutlu yıllaramucx

  5. ezqi dedi ki:

    >doğumgünün kutlu olsuuuun:) Nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllar dilerim

  6. Duygu dedi ki:

    >çoşkun hürsel:ne güzel bir dilek,çok teşekkürler çoşkun!!!dominika:çok teşekkürler canımm:)pofidik şekerim:çok incesin, çok teşekkürler tatlımmm:)miss beril:çok teşekkür ederim berilcim,mucx:)ezgi: çook teşekürler şekercim:)

  7. Sochic dedi ki:

    >nice yıllara doğum günün kutlu olsun:)))))

  8. Duygu dedi ki:

    >sochic:çoook teşekkürler canımm:)

  9. -KoKosh- dedi ki:

    >nice nice mutlu yaşlaraa şekercimmmmm

  10. Duygu dedi ki:

    >kokosh:çoook teşekkür ederim canımmmm:)mucxx…

  11. Pell-in dedi ki:

    >mutlu yıllaaaaar (:

  12. Duygu dedi ki:

    >pelincim çook teşekkürler canımm:)

  13. >Haftasonuna denk gelmiş oyüzden şimdi görüyorum kusuruma bakma!Nice sağlık dolu yıllara duygucum, şirinliğini hissettir hep olurmu 27 asla göstermıyorsun cıtır cıtırsın:)!

  14. Duygu dedi ki:

    >Moda(e)rator: canımmm çok mutlu oldum güzel sözlerine,çok teşekkür ederim şekercim:)öpüyorum seni…

  15. cecilia dedi ki:

    >kuzuuumm tatlımm beni affet geç olduu ksuuraaa bakmaa yeni gördümm bebeim nice mutlu yaşlara sevdiklerinle birlikte huzur ve mutluluk dolu uzun bi ömür diliyorum sana iyki blogdasın iyiki tanıdımm seni kocaman bii muaak :X :X:X

  16. Mia dedi ki:

    >Çok geç kalmışım yahu :(Hepi börtdey olsun yinede🙂

  17. caprice dedi ki:

    >happyy birthday to youuuu🙂 daha nice mutlu yıllara canım

  18. Duygu dedi ki:

    >cecilia:canım benim ne kusuru, çok teşekkür ederim cecim:)Evet bende iyiki tanımışım senin gibi tatlı bir kızı,öperim kuzucum:)Mia:Tatlım çok ama çok teşekkürler,mucx:)Caprice: Çok teşekkürler şekercim,kocaman öpüyorum:)

  19. Ayshenur dedi ki:

    >cnm bnm gecmiş dgm günün kult olsun ayrıcabende yaratıcı blogger ödülün var:*

  20. cecilia dedi ki:

    >bebşimm ama sen nerelerdesinn ben seni özledim merakk ettim :((

  21. moda_kesh dedi ki:

    >mutlu sağlıklı nice yıllarr

  22. Duygu dedi ki:

    >Ayshenur:çoook teşekkür ederim tatlımmmm,ödül içinde tebrik içinde kocaman öpücükler yolluyorum:)Cecilia: kuzucum dönücem yakın zamanda biraz ev taşıma telaşına girdim,ihmal ettim buraları,öpüyorum kuşum:)moda-kesh: çok teşekkür ederim canım,çok zarifsin:)

Bir Cevap Yazın

