>Aşığa Hergün Sevgililer Günü

>


Geçmiş sevgililer gününüz kutlu olsun!Umarım sıcacık aşk dolu bir gün geçirmişsinizdir.Elbette bu günün ticarete dökülmesinden ve insanların hassasiyetlerinden rant sağlama amacı güdülmesinden bende herkes kadar rahatsızım.Fakat senede bir günün aşk için kutlanması fikri,sevgiliye hediye alma bahanesi ,o günü özel kılma endişesi tatlı gelmiyorda değil hani:)Sabah kırmızı güllerle uyanmakta cabası:) Aşkım bana bu şirin terlikleri almış,üstünede isimlerimizi yazmış.Bayıldım .Allah buruş buruş iki tonton ihtiyar oluncada aynı aşk ve çoşkuyla sevgililer gününü kutlamayı ve torunlarımızın bizimle dalga geçmesini nasip etsin:)Amin:)
Fazla özel dilekler oldu değilmi?Bütün aşıklara aynı duayı ediyor ve kocaman öpücükler yolluyorum….
Sevgileer:)

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Aşığa Hergün Sevgililer Günü için 2 cevap

  1. cecilia dedi ki:

    >cnmm bu terliklerin aynısını sevgiliyle gezerken görmüştük, benim dikkatimi çekmişti, çok şirin gerçekten ya. dilerim bir ömür boyuu mutlu olursunuz duyguşumm eniştemle beraber.. öpücüğünü hissettim bende seni öpüyorumm..:)

  2. Duygu dedi ki:

    >Canım benim güzel dileklerin için çook ama çok teşekkür ediyor ve aynı mutluluğun çok daha fazlasını senin için diliyorum.Melek kalpli cecim:)

Bir Cevap Yazın

