>Bir Mimdir, İki Mimdir:)

> Sevgili Moda(e)ratör ve Meltem beni mimlemiş.Onlara öpücükler gönderip,mimi cevaplamaya başlıyorum.
Beni anlatan 7 ilginç özellik sorulmuş efem;
1.Hala ölümsüz aşk,eskimeyen dostluk,ruh eşi, kahramanlık, fedakarlık gibi kavramların olduğuna canı gönülden inanan iflah olmaz bir romantiğim:)
2. Arkadaşlarım acil durum insanı olduğumu söyler.Onlara kalsa psikoloji okumalıymışım.Bana terapiye gelip rahatlıyorlarmış:)Burdan yola çıkarak empati gücümün yüksek olduğunu ve iyi bir dinleyici olduğumu söyleyebilirim.
3. Hastalık hastası, kendini dinleyen, yeniliğe ve gelişime açık olmayan insanlara tahammülsüz olduğum aşikar.
4.Fazlasıyla sosyal zamanların ardından yalnızlığa ihtiyaç duyarım. Bir süre kendimle başbaşa kalmak beni dinlendirir.
5. Kesinlikle ilahi adalet diye bir şeyin varlığına inanıyorum.
6. Hırslı bir insan değilim fakat birşeyi çok istersem mutlaka istediğim şey olur.
7. Son olarak;İlginç birşey; sevgili eşime sadece kızdığım zaman adıyla seslenirim,tabii oda bana:)Komik ama birlikteliğimizin en başından beri birbirimize aşkım diyoruz.İsimlerimizi bu zaman dilimi içinde iki yada üç kez kullanmış olma ihtimalimiz yüksek:))
Bende bu mimii sevgili stil direktörü,fashion by sui, cecilianın masalı,madammoda’ya gönderiyorum…..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Bir Mimdir, İki Mimdir:) için 11 cevap

  1. meltem dedi ki:

    >teşekkür ederim canım, bu arada bizde eşimle aynı durumdayız :)) hatta bazen beni sinirlendirmek için ismimle hitap eder, ben de sanki bana dememiş gibi hiç cevaplamam :))))bu arada gerçekten benziyormuşuz🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >Hihihi:))Aynen aynen tatlım son iki yıldır kavga ederken bile ama aşkım filan diye bağrışıyoruz komik:))kızdırmak için ismimle seslenince bende çok bozuluyorum ve hiç oralı olmuyorum.Bizdemi bi tuhaflık var bilemedim:)))))

  3. cecilia dedi ki:

    >kuzumm bende beni kim mimlicek diyodumm böle üzgün üzgünn😦 ki benim bebeeim mimledi beni cnm zevkle yapcam bu mimi🙂 seni seiyorumm böle kocmin kocmin öpüyoroomm :X

  4. Duygu dedi ki:

    >tatlı cecim ben seni unuturmuyum hiç:)bende seni seviyorum şekerim benim,hadi yap bende okuyım hihi:)

  5. denizse dedi ki:

    >BENİM GİBİ BİR BALIK KADINI GÖRDÜM ÖZELLİKLERİNDE. ÖYLE Mİ?

  6. >Muckk bebem sağolasın not alındı canım

  7. KoKosh dedi ki:

    >ben ekli resime takıldım kaldımm çok tatlıı yaa:)

  8. Duygu dedi ki:

    >Moda(e)ratör: hihih sizdemi tatlım süperrr:)denizse: Canımmmm evet:) o kadar anlaşılıyormu yahu balık olduğum:)))Burçdaç ve huydaşız desene:)stildirektörü: mucx :)kokosh:)çok şirin dimi pastacıklar kokoshum:)

  9. Siu dedi ki:

    >merci cnm🙂 ben 5 soruda ben mimi yapmıştım sayılırmı :))

  10. Duygu dedi ki:

    >olur cicimm nasıl istersen;)

Bir Cevap Yazın

