>Sephora İndirimi

>

Bugün Palladium Sephora’ya birkaç ihtiyacımı almak için gittiğimde bir süprizle karşılaştım. Oda ne Sephora’da yüzde 70’e varan indirim vardı. Oleey bu ne güzel bir şans diyerek içeri girdim. Tabi indirim sayesinde birkaç ihtiyaçtan fazlasını karşılamış oldum. Mesela bir ikili far fiyatına kocaman bir makyaj kiti gibi:)İkinci süpriz ise Nars standı dolu olarak tekrar Sephora’da ki yerini almıştı. Yalnız belirtmemde fayda varki elbette Narslar’da indirm yoktu.Eğer kozmetik eksiğiniz varsa bir koşu Sephora’nın yollarını tutun derim.Çünkü inanılmaz bir kalabalık söz konusuydu.Ürünlerin bitmesi olası bir ihtimal. Palladium’a gitmişken birde Mac’e uğramadan çıkmak ayıp olurdu.Birde studio finish concealer edindim.Bugün sanırım şanslı bir günümdeydim,eve istediklerimden daha fazlasını almış olarak geri döndüm.Vee merak edenler olur diye aldığım ürünlerin fiyatları;
1. Sephora Starter Kit Brush Set: (üçlü fırça seti) 20 Lira (indirimli)
2. Nars Torrid Allık: 62 Lira
3.Mac Studio Finish Concealer: 35 Lira
4.Sephora Limited Edition Makyaj Paleti: 35 Lira(indirimli)
5.Too Faced French&Fabulous Makyaj Kiti: 30 Lira(indirimli)
ps: Sephora ürünleri standında fondöten,primer,far,stila rimel,too faced glosslar vs vs.. 8,10,15,25 Lira fiyat aralıklarıyla satılıyor .Bilginize…
Sevgiler…
ps: Sephora İndirimi 24 ocakta bitiyor.Yalnız ürünler stoklarla sınırlıymış haberiniz olsun!!

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı alışveriş, kozmetik, mac, makyaj, nars, sephora, too faced içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Sephora İndirimi için 14 cevap

  1. Pell-in dedi ki:

    >offf süpperler güle güle kullan

  2. cecilia dedi ki:

    >güle güle sür sürüştür cnm hepsini bu arada tatlım ödülün var bloğumda🙂

  3. Duygu dedi ki:

    >teşekkür ederim şekerler,öpüyorum sizi:)mucx…

  4. Travis dedi ki:

    >inmiş mi bu?

  5. Duygu dedi ki:

    >:))) evet bu bazılarının fiyatlarının inmiş hali….

  6. nephthys dedi ki:

    >Güle güle kullan canım.Peki bu indirim sadece hafta sonuna mı özeldiii???

  7. Duygu dedi ki:

    >canım çok teşekkürederim.Ama inan sormayı unuttum ve eve geldiğimde çok pişman oldum bende sormadığıma.Ama öğrenirsem hemen haber veririm.Yalnız hafta sonuna özel olduğunu düşünmüyorum,herhalde birkaç daha sürer sanıyorum…

  8. kelebek diyeti dedi ki:

    >valla ben senin kadar şanslı değildim. ankamall mağzasını bir günde tüketmişler ayın 21 inde sonmuş ama stoklarda var mı gelir mi yeni şeyler diye sordum. hayır dediler. :(neyse bir iki bişi edindim en azından turkuaz renkli ojeyi 2 liraya aldım ya ona seviniyorum.güle güle kullan canım.

  9. Duygu dedi ki:

    >çok teşekkür ederim canım:)yaa üzüldüm gerçekten, ilk gün indirimden faydalandın faydalandın,yok eğer yetişemediysen geriye hiçbişiy kalmıyor malesef. Zaten indirimli sephora standına bir türlü bakamadım bende, resmen izdiham vardı hiihi:))

  10. hersheyler dedi ki:

    >güle güle kullan canım süper şeyler almışsın ya ben bugün bakarken yoktu ama bunlar:( starter kit'le too faced süper sephora makyaj paletinden bir tane kalmıştı ama öbürleri çok güzelmiş olsa alırdım

  11. Duygu dedi ki:

    >teşekkürler canım,olsun ama senin aldıklarından da süper,güzel günlerde kullanmak dileğiyle cicilerimizi:)öpüyorum:)

  12. Dominika dedi ki:

    >süperler ve fiyatlar da çok iyi🙂 güle güle kullan şeker.. bende yarın gitsem ne güzel olur :))

  13. Duygu dedi ki:

    >çok teşekkürler canım:)Evet tatlım eğer ihtiyacın varsa gitmelisin yoksada tabi:)benimde aklımın kaldığı ürünler var hala tabi kaldıysa stila renkli nemlendiriciler ve pudralar çok hoş görünüyorlardı,üstelik indirimdeydiler:)Bir fırsat bulsam uğrayacağım bende:)

Bir Cevap Yazın

