>The Body Shop Çay Ağacı Serisi

> Ben yağlı, hassas,sivilceye ve kızarıklığa meyilli bir cilde sahibim.Yaklaşık bir sene öncesine kadar cildimin bu sorunlarını çözebileceğini vaadeden bir sürü ürün denedim.Fakat bütün denemelerim hüsranla son buldu, ta ki The Body Shop’un çay ağacı serisini kullanmaya başlayana kadar..Doğruyu söylemek gerekirse kullanmaya başladığımda hiç ümidim yoktu, çünkü hemen öncesinde dermatoloğumun önerdiği klinik ürünlerini kullanmış ve bir sonuç elde edememiştim.Şunu söylemeliyim ki cildimde korkunç kapanmayan lekeler, sivilceler yoktu elbette. Ama gelgelelim kızarıklık ve hassasiyet aynı zamanda t bölgesinde yağlanma ve düzenli çıkan yetişkin sivilcelerini artık görmekten bıkmıştım. 6 aylık düzenli kullanım sonrasında ciddi anlamda olumlu etkilerini gördüm ve çok sevindim.Kızarıklık ve tahriş yok oldu, sivilceler neredeyse hiç çıkmamaya başladı, ciddi anlamda bir matlaşma ve canlılık kazandı cildim. Biliyorsunuz ; çay ağacı eski zamanlarda tedavi edici özelliği yüzünden yara tedavisinde kullanılırmış.Aborjinler çay ağacını tıpkı günümüzün antibiyotiği gibi kullanırlarmış. Yalnız bir konuda sizi uyarmalıyım ; bu ürünün bir handikapı var oda yoğun ve hoş olmayan kokusu.Ama sanırım ürünün işlevinden ötürü kokusu benim için ikinci planda kaldı. Ben bu ürün serisi hakkında deneyimlerimi paylaşmak istedim, fakat sizlere cildinizle ilgili bir probleminiz varsa önce dermatoloğunuza danışıp, eğer önerirse onu gözetimi altında denemenizi tavsiye ediyorum.Çünkü her ciltte aynı etkiyi göstermeyebilir, alerjik bir reaksiyon oluşturabilir, o nedenle temkini elden bırakmayalım arkadaşlarım:)…
1. Tea Tree Oil Mattıfyıng Moısturıser( Matlık sağlayan yağsız nemlendirici)
2. Tea Tree Oil Blemish Fade Nigt Lotion(Leke Giderici Gece Losyonu)
3.Tea Tree Oil Facial Toner(Çay ağacı ve Fındık Ağacı Özlü Tonik)

ps:Uzun süredir kullandığım ve çok memnun olduğum bir başka markanın temizleme jelini kullanıyorum.Onuda sonraki postlarda sizlerle paylaşacağım.
Sevgiler…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı cilt balkımı, kozmetik, kozmetik ürün kritiği içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>The Body Shop Çay Ağacı Serisi için 4 cevap

  1. petite dedi ki:

    >ben de bu serinin kapatıcı stickini kullanmıştım ,kapatıcılığının iyi olmasının yanında akneler için tedavi edici özelliği de var🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >evet çift yönlü olması harika, kapatıcılığı iyiyse mutlaka denenmeli tatlım:)

  3. Coşkun Hürsel dedi ki:

    >Yıllar önce banyoda aynanın önünde eşime ait Tea Tree Oil içeren bir yüz temizleme jeli vardı. Uzun süre pek kullanılmadan durdu. Bir gün, "Bu neymiş bakalım?" diye bir denedim. Oldukça yağlı bir cildim vardır, sağolsun hiç kurumaz, ama zaman zaman beni rahatsız eder. Neyse, ben bu jele bir el attım, iki-üç haftada tükettim. O günden beri eşim bir daha alsa da kullansam diye bekliyorum ama nafile!

  4. Duygu dedi ki:

    >Çoşkun Hürsel: çok hoş:))erkeklerin cilt bakımı konusunda ihmalkar olduğunu düşünürdüm,tabi eşimden pay biçerek:)Ama kadın erkek farketmez cildin temizlenmeye ve bakıma ihtiyacı olduğu ortada.erkekler kozmetik ürün kullanmıyor olabilir fakat kirli havadan ve her türlü bakteriden onlarda nasiplerini alıyorlar.Bence sevgili eşine sipariş vermelisin, madem cildine iyi gelen bir ürün keşfettin sana memnuniyetle birtane hediye alıcaktır:)Ve şu bir gerçek ki;Çay ağacı bitkisi cidden tedavi edici aynı zamanda ciltteki yağ oranını dengeleyici bir etkiye sahip.

Bir Cevap Yazın

