>Hersheyler Alışverişi

> Yaklaşık bir ay önce( geçen sene oldu artık:) sevgili HERSHEYLER sitesinin tatlı sahibesi İnci’den bu güzel vintage kolyeyi aldım.Ne yazık ki yeni yıl telaşesiyle sizlerle paylaşmayı unutmuşum.Sevgili İnciciğim söz verdiğin gün büyük bir özenle kolyemi gönderdiğin ve internette ilk alışverişim de bana kılavuzluk ettiğin için çok teşekkür ederim.Kolyemi çok severek kullanıyorum. İnternette ilk alışveriş durumu şaşılası biliyorum arkadaşlar, sanırım ben işimi sağlama almayı sevenlerdenim, görerek alışveriş yapmayı yeğlerim. Ve fakat bu alışveriş beni heveslendirdi, artık internetten alışveriş yapabilirim:) Ve sizde güzel orjinal ve size özel ürünlere sahip olmak istiyorsanız lütfen tık tık…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı aksesuar, alışveriş, takı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Hersheyler Alışverişi için 3 cevap

  1. >yavrum keşke hiç bulaşmasaydın.insan bir kez birşey aldı mı devamı geliyor.Bende netten alışverişe yeni başladım sayılırım ama bir başladım pir başladım.Artık kendime engel olamıyorum.Oturdugun yerden alısverıs cok cazıp bır hale gelıyor zamanla🙂

  2. Jojee dedi ki:

    >çok çok çok güzelmiş:)bayldım ya bende ışınlanıyorum hemen

  3. Duygu dedi ki:

    >capricemoda: canımcım haklısın oturduğu yerden alışveriş cazip geliyor doğrusu, fakat ben bizzat gidip gezmeyi ve seçmeyi çok sevdiğim için sadece çok özel,başka yerlerde bulamayacağım ürünleri internetten almaya teşebbüs edebilirim.Beni merak etme sanal alışveriş canavarı olmayacağım:))mağazaları ve pazarları istilaya devam:))Jojee: Tatlım hemen bak birde yeşil renklisi vardı yanılmıyorsam:)

Bir Cevap Yazın

