>Yeni Yıl Parti Elbiseleri

>

Hepsi muhteşemler öyle değil mi? Kendi zevkime göre hepsini tek tek seçtim sizler için..Biliyorum yeni yıla sayılı günler kaldı fakat alışverişi son dakikaya bırakanlar için bir fikir olabilir diye düşündüm bu modeller! En çok şunu beğendim diyemiyorum çünkü hepsini tek tek çok beğenerek seçtim.Ama sizin hangisini daha çok beğendinizi merak ediyorum doğrusu…
sevgiler..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı parti elbiseleri, yeni yıl içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Yeni Yıl Parti Elbiseleri için 4 cevap

  1. >pembeler seker gibi tam benlikler🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >evet tatlım gerçekten çok cicler:)…

  3. Siu dedi ki:

    >5. sıradaki ilk elbiseyide çok beğendim ben🙂

  4. Duygu dedi ki:

    >çok romantik bbir elbise sium, bende çok beğendim hatta buna benzer bişi var bende ..

Bir Cevap Yazın

