>DIY Kumaş boyalarıyla Tişört Süslemece

>

Kumaş boyalarıyla tişört,örtü,yastık vs.. istediğiniz herşeyi renklendirebiliyorsunuz.Ve resim yapmaktan hoşlananlar için inanılmaz eğlenceli bir hobi, kesinlikle öneriyorum.Geçen sene sevgili kankamın bebişine waltdisney kahramanlı bir yastık boyamıştım.Güzel, el emeği ve eşsiz hediyeler tasarlamakta mümkün.Yeğenlerimin çocukluğundan kalma boyama kitaplarından bulduğum bayan donald duck figürünü tişörtüme kopyalayarak, eğlene eğlene renklendirdim.Sonrasında fistolarla kolları ve etek uçlarını neşelendirdim.Bu tişörtü kendime yaptım.Ama çocuklara,kuzenlere da yapılabilitesi olan çocuk ruhlu bir çalışma oldu. Sizlerde deneyerek kendinize özel tişörtler tasarlayabilirsiniz!Çok zevkli, stress atmak için birebir:)..
Sevgiler:)

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dıy, kumaş boyama içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>DIY Kumaş boyalarıyla Tişört Süslemece için 7 cevap

  1. pearl dedi ki:

    >bayıldım bayıldım!!!çok cici olmuş canım eline sağlık.Çizgi film kahramanlarını bende çok seviyorum…yapılacaklar listesine ekledim thanks.

  2. pearl dedi ki:

    >Haaa unuttum birşey soracakatım bu kumaş boyaları yıkandığı zaman çıkıyormu?

  3. Duygu dedi ki:

    >Pearl: Teşekkür ederim tatlım.Boyayıp kurumasını bekledikten sonra ütü ile fixliyorsun,boyalar kumaşa sabitleniyor ve yıkanıncada çıkmıyor şekercim.2senedir yıkayıp kullandığım ve en ufak bir bozulma olmayan başka tişörtlerimde var,ordan tescilli yani,için rahat olsun;)

  4. Moda Gezegeni dedi ki:

    >Becerikli kuzum benim çok güzel olmuş çoook ellerine sağlıkk;)

  5. Duygu dedi ki:

    >Canımcım çok teşekkür ederimmm :)öpüyorum senii:)

  6. gulbahcesi dedi ki:

    >çok güzel olmuş,eline sağlık! kumaş boyasını nereden aldığını sorabilir miyim?

  7. Duygu dedi ki:

    >Gülbahçesi:Canım çok teşekkür ederim.Kumaş boyasını hobi marketlerden,bauhaus'tan,büyük kırtasiyelerden temin edebilirsin ctatlım:)Sevgilerr:)

Bir Cevap Yazın

