>Kabarık Tül Etek Diktim

> Geçen haftalarda cuma pazarından çok uygun fiyatlara aldığım saten ve tülleri değerlendirme vaktinin geldiğini düşünerek, kendime bu şirin tül eteği diktim.Çok teferruatlı modeller dikişe yeni başladığım için şu an bana yorucu ve karışık gelebilirdi ve bende bu tarz patronsuz, kalıpsız pratik bir modelle yola çıktım. Tabi elde dikmek biraz oyaladı beni.Bu işi ilerletmeyi düşünürsem tavsiyelerinizle güzel bir makine edinebilirim.Nasıl yapıldığını kabaca anlatmam gerekirse, iç eteklik saten kumaşı ve tülü göz kararı dikdörtgen şeklinde kestim ve kenarlarını diktim. Belimin ölçüsüne göre hepsini üstüste getirerek pileler oluşturarak teyelledim.İki kat tül kullandım,kabarık durması için.Daha sonra oluşturduğum eteği kalın bel lastiğine pileleyerek diktim.İşte bu kadar.Sanırım yılbaşı konseptine uygun oldu eteğim,ne derseniz siyah şık bir bluzla yılbaşı için güzel bir seçim olabilirmi?

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dıy, tül etek içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Kabarık Tül Etek Diktim için 8 cevap

  1. cecilia dedi ki:

    >olur tabiki ve sen giyince daha bi güzel + şahanee olurr🙂 cnm kırmızı aksesuar kullanmayı da sakın ihmal etme şık olacağı kanısındayım😉

  2. >Vallahi tek kelimeyle super olmus! Tebrikler!

  3. Duygu dedi ki:

    >cecim hiçbişi kullanmasam kırmızı ruj ve oje kesinlikle sürerim tatlım,yeni yılda kırmızsız olmaz:)Ully/Style Tricks:Çook sevindim beğenmene tatlım:)çok teşekkürler:)

  4. Moda Gezegeni dedi ki:

    >Canımm şahane olmuş tek kelimeyle bayıldımm!

  5. Duygu dedi ki:

    >Moda gezegeni:Yaa beğendinmi kuzum,ne mutlu o zaman bana:)

  6. >züperrr olmuş bebem ya nice senelere ben kaçar mucx

  7. Duygu dedi ki:

    >nice senelere canımmm,çok özletme nolur kendini:)mucxx

  8. PEMBEBAKTERİ dedi ki:

    >bravo gerçekten tebrikler elde birşeyleri diken kişilere hayranlaık ve özençlik🙂 duyuyorum ve heyecanlanıyorum acaba bende yapabilirmiyim diye umarım birgün bende yaparım ama giyinmek için biraz daha zayıflamam lazım herhalde:)

Bir Cevap Yazın

