>Kırmızı

>

Geçen Pazar gününden kalma bir “ne giydim” fotosu.. Taslaklara kaydedip yayınlamayı unutmuşum. Şu iki hafta bizim için kritik ve önemli haftalardı.Aşkım yıllardır çalıştığı işinden ayrılıp,kendi işi için atılım yaptı.Hem riskli hemde rahatlatıcı bir durumun içindeyiz diyebilirim.Tabi şimdiki işin en azından oturana kadar bir önceki işinden daha az yorucu olmayacağını ikimizde biliyoruz fakat en azından sabaha kadar uzayan yorucu mesai saatlerinden kurtulmuş olmanın verdiği dayanılmaz hafifliği hissetmeden duramıyoruz:)Nedir bu kadar çalıştıran sektör derseniz; kendisi medya sektöründeydi, ve ne mutlu ki artık kurtuldu:)Neyse bu haberler üzerine bizde aşkımla küçük bir yemekle kutladık yeni işi.. Bende böyle giyindim,beğendiniz mi şekerler? Veee diliyorum ki yeni sene herkesin kalbindekileri getirir,hayalkırıklıkları mazide kalır…Sevgiler:)

Elbise: Lamazon’e
Etek: Amisu.Etek nerde derseniz elbise çok kısa olduğu için altına şifon etek giydim,alttan görünen siyah fırfırlar etek oluyor:)
Çorap: Salı Pazarı
Kemer ve çanta: Peacocks:))
Ceket:H&M
Çizmeler: Boyner
Kaban:Koton

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda, peacocks içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Kırmızı için 16 cevap

  1. cecilia dedi ki:

    >ayy çorabın kırmızı kırmızı çok tatlı duygumm ya baştan aşağı güzelsin ve uyum içindesin gene o ayrı cnm🙂

  2. >diy ceket ise yaramis canim :)cok tatli olmussun ayrica ins askinin isi istediginiz gibi olur muck

  3. Duygu dedi ki:

    >cecilia: Kırmızı çorap banada çocukluk günlerimi hatırlattı cecim,o yüzden bende sevdim.Tatlı sözlerin için öpüyorum mucx:)Capricemoda:Kuzum öyle oldu valla ilk fırsatta giyecek ceketi bir yer buldum:)Vee güzel dileğin için çook teşekkür ediyor, kocaman öpüyorum mucxxx:)

  4. Siu dedi ki:

    >çorap çok tatlı olmuş canım..🙂

  5. Duygu dedi ki:

    >çok teşekkürederim kuzummm:)

  6. >kırmızılar pek bir yakışmış ne güzel olmuşsun🙂

  7. Duygu dedi ki:

    >Teşekkürlerr şekercim:)

  8. >Çok şeker olmuşsun kız ay bu çantaların her rengini aldım malum 19tlye düşünce🙂

  9. Duygu dedi ki:

    >Aaa süper bende her rengini alarak abarttığımı düşünmüştüm ama sende aldysan iyiki almışım ve doğru bişi yapmışım diyorumm,yalnız değilim hiihihi…öptümsss mucx..

  10. >Heheh bende çanta kardeşim kuzu bu arada bak ne diyeceğimyorumlara gir ayarlardan pop up sayfa olanı seç o zaman bizler daha kolay yorum yazarız, seninkisi aşağı katıklaştırılmış olan ok🙂

  11. Moda Gezegeni dedi ki:

    >Ay ay kırmızılarda pek yakışmışş canım benim. Cantana da bayıldım. Her renginden almış delü kız ya ama bende olsam aynısını yapardım laf aramızda:)

  12. Duygu dedi ki:

    >Stil Direktörü: Hemen düzelttim canımcım,teşekkürler uyarı için:)mucxx..Moda Gezegeni:Tatlummm teşekkür ederim,iyi yapmışım almışım dimi ama:P

  13. suzy dedi ki:

    >Sanırım bu bloğa ilk defa uğruyorum ve en çok bu kombini sevdim ilk gözüme ilişenleden:) Harika bir tarz olmuş. Daha aşağıdaki apoletlerin de harika. İzleyicilerinden biri oluyorum hemen ve eklemeden edemeyeceğim (saçına bayıldım:) Süper çıtı pıtı bişeymişsin:) Yeni iş deniyor yukarıda, hayırlısı olun diyorum, su gibi işler yolunu bulsun. Amin…

  14. Duygu dedi ki:

    >Suzycim hoş geldin!!blogumu sevmene çok sevindim:)Bende senin blogunu çok sevdim.Harika şeyler dikiyor ve çok güzel yakıştıryorsun.Bebişkonda sende çok şekersiniz:)

  15. suzy dedi ki:

    >Teşekkür ederim Duygucuk:) Kendimi gene bu blogta buldum bu gece ve hazır gelmişken muhabbet nerelere varmış bakayım dedim, derken sıcacık cevabını buldum:) Kabarık tül etek tarifin harika. Uygun malzeme bulunursa denenecekler arasında. Anneye yakışır mı bilmem ama kızıma olur kesin. Ne dersin pembeler ya da lilalarla çok şirin olur dimi:) Bence olur. Fikir süper, harikasın.

  16. Duygu dedi ki:

    >suzycim bence anneyede dünya tatlısı kızınada çok yakışır:)Maaşallah anneciğin fiziği harika,ne giyse süper olur!Ben dikiş konusunda pek iddialı değilim ama senin harika yapacağına eminim:)Şöyle hem yavru kuşa hem kendine birtane tütülü etek yakışır bence:)öpüyorum mucxx..

Bir Cevap Yazın

