>8O’ lerin Çizgi Filmleri

>


Önceki postlarda 90’ların dizi filmlerini hatırlayarak geçmişi yad etmiştik. Şimdi ise dahada geriye 80’lere gidiyoruz. 80’lerde çocuk olanlara benden hediye olsun. Aman ne tatlıydı o günler, yan gel yat, bütün gün çizgi film izle.. Sorumluluk yok,hayat gailesi yok, pek hoş zamanlardı.
1.Pembe Panter: İşte o benim sevgilimdi. Bebeğiyle uyuduğumu söylesem:) ve kulaklarımıza bilindik melodisi gelir hemen ;nınım nınım nınım nınım nınım nınınımmm..
2. The Muppet Show: Tamam bu bir çizgi dizi değildi, kukla showdu ama bizim gönüllerimize taht kurmasına engel olmadı. Kurbağa Kermit ve Miss Piggy’ yi anımsamayan varmı??
3. Donald Duck: Walt Disney’in asabi ama şirin ördeği.. Severdik kendisini:)
4. Sevimli Hayalet Casper: İyi kalpli sevimlimi sevimli bir hayaletti. Onun sayesinde hayaletlere sempati duyar olduk.
5. Şirinler: Yine favori çizgi filmlerimden bitanesi. Okuldayken anneme ultimaton verir,videoyaya kaydettirir,akşam eve gelince defalarca izler dururdum. Tabiki favorim şirine ve uykucu şirindi:))Ve Gargamel’e ciddi kin besliyordum:)
6. Susam sokağı: Muhteşem bir kukla showdu. İçimizde izlemeyen yada sevmeyen yoktur diye düşünüyorum.Ediyle Büdü,Minik kuş ve Kurabiye canavarıyla en sevdiğimizdi o bizim..
7. Varyemez Amca: Canı sıkıldıkça paralardan yaptığı havuzda yüzerek ferahlayan enteresan, cimri bir ördekti. Çizgi dünyasında ördeklere neden pozitif karakterler verilmemiş bilemedim:)
8. Tom ve Jerry:Hangisini tutuyordunuz Tom mu yoksa Jerry mi?
9. He man: “Gölgelerin gücü adınaa” diyorum:)Orko’da çok sevimliydi ama…
10. Red kit: En havalı yalnız kovboy:) Atı “düldül”,köpeği “rintintin” ve daltonlarla yıllara damgasını vurmuş bir çizgi filmdi.
11. Ninja Kaplumbağalar: Hiç kaplumbağadanda kahraman olurmu demeyin. Oluyor işte:)En sevdiğim Michelangelo’du. Oda benim gibi bir pizza delisiydi:)
12. She-ra: He-man’in bayan versiyonuydu. Atı kanatlanabiliyordu,havalı bir hatundu:)
13. Bay Meraklı: Cenk koray’ın pazar programında kısa kesitler halinde yayınlanırdı.Absürd bi tipti,tanımayan yoktur sanırım:)
14. Scooby doo: Hayalet peşinde gezen çocuklar ve onların üstün görülü köpeği scoocby-doo. Nedendir bilmem bu köpek bende hep acıma hissi uyandırırdı:)
15. Bugs bunny: Naber canımm ve arkidiş:) Hatırladınız mı?
16. Akıllı Bıdık: Ayı yogiyle bir tanışıklığı vardır bu köpeğin ama nesi olduğunu kestiremiyorum. Akıllııı bıdık:)
17. Temel Reis: Onun sayesinde bende dahil bir çok çocuk gece gündüz ıspanak yerdi. Ama itiraf etmek gerekki Safinaz’ı her seferinde Kabasakal’a kaptırmamak için uğraşması göz yaşartıcıydı:)
18. Tweety: Herkes sevsede ben pek bir antipatik bulurdum bu civcivi:)
19. Şeker kız Candy: Şeker kızdı doğru, saçlarına bayılırdım. Ama cidden entrikalı bir çizgidiziydi.)
20. Taş devri: Dönemin en popülerlerindendi.Şarkısı aklımda hala; flintstones,meet the flintstones .They’re the modern stoneage. Family from the town of bedrock…
21.Jetgiller: Çok severdim. Taş devrinin uzay çağı versiyonu gibiydi.
22. Calimero: Tweety’ nin aksine ezikce bir civcivdi sanki,her olayın sonunda “ama bu haksızlıkk öyle dimii!” derdi:)
23. Ağaçkakan Woody: Gülüşü çok sevimliydi..
24. Heidi: İsviçre dağlarında dedesi ve arkadaşı Peterle yaşayan sevimli kızı çok severdik biz.
Benden bu kadar .. Unuttuklarım varsa, söyleyin beraber hatırlayalım. Hepsi çok güzeldi. Herşeyden önce çocuk olmak güzeldi.
Sevgiler…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı çizgifilm, dizi, film içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>8O’ lerin Çizgi Filmleri için 8 cevap

  1. >tweety vazgeçemediğim bıkmadığım en çok sevdiğim🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >Her çocuğun bir favorisi oluyor mutlaka tatlım..

  3. >Okurken mırr oldum bay doğruyu en çok severdim

  4. Duygu dedi ki:

    >:)nasıl gülerdi dimi ama:))

  5. cecilia dedi ki:

    >ayy çakmaktaşlara bayılırdım ben bide onların future versiyonu vardı jetgiller oda pek hoştuu, şeker kız candy ve georgia die bi kız dizisi vardı heh onlara bayılırdım bide duyguşum ben🙂

  6. Duygu dedi ki:

    >aa evet bide georgia vardı dimi kuzum.o da güzeldi gerçekten:)

  7. Ayshenur dedi ki:

    >slm cnm bloğunu pek begendim bundan sonra bol bolyorumlıcam inş:)cizgi filmlere gelince;hiçbirini atlamamışsın cnm yaa cocukluguma gttim resmen bide sana bi sır veriim:ben hala jetgilleri bi ank televizyonu olan kanal a da sabahları izliyorum:)özleyenlere duyrulur;)

  8. Duygu dedi ki:

    >hoşgeldin tatlım,neşe getirdin bloguma:)Hihi doğruyu istersen bende sevdiğim bi çizgifilm görürsem tvde takılıp kalıyorum:)hiç büyümüycez galiba:))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s