>Puan Puan Puantiye

>

Aile büyükleriyle ve dostlarla geçen mutlu bir bayram sonrası tekrar beraberiz.Hergün bayram olsa keşke öyle değilmi? Sevdiklerimizle hep birarada olabilsek.Fakat malesef her güzel şeyin bir sonu oluyor…
Bugün aşkım iş başı yaptığından bende tek başıma Taksim turu yapmaya karar verdim. İnanılmaz kalabalıktı.Mağazalar yılbaşı için ışıl ışıl kıyafetlerle süslüydü. Tabi sırayla bütün pasajlarıda gezmeyi ihmal etmedim.Terkosta hem hoş hemde hesaplı yılbaşında giymek için parti elbiseleri gördüm.Eğer arayış içindeyseniz bakmanızı öneririm.
Ceket: Atlas Pasajı
Tayt: Peacocks
Tunik: Erenköy Pazarı
Küpe ve Yüzük: Atlas pasajı
Yağmur botları: Steve Madden
Çanta: Peacocks
Saat: Hediye
Ps: Eveet saçlarımı yine kestirdim, ama cidden depresyonda filan değilim:)Külliyen yalan:)

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Puan Puan Puantiye için 11 cevap

  1. Moda Gezegeni dedi ki:

    >Gözlüklerini yerim senin:)Çok hoş kombin olmuş tatlım.Yağmur botlarını da çok beğendim, ben de sonunda aldım hemde iki tane yağmur yağsın diye bekliyorum ihihi

  2. pembe fiyonk dedi ki:

    >puantiyeler çok yakışmış.yalnız çanta beni benden aldı🙂

  3. >iyi ki de kestirmissin bu hali cok daha cool😛

  4. Duygu dedi ki:

    >Pembe fiyonk: Canım çok teşekkürederim.Çanta çok şirin dimi bende çok severek aldım peacocks'dan. chanel'e benzetmeye çalışmışlar. Hala var Maltepe Carrefourda fiyatıda 35 lira düşünürsen şeker bak derim…Moda gezegeni: Kuşum çok tişikkürleer ,ayy çok merak ettim botları, ne zaman eklicen resimleri tatlımm sabırsızlandım:)

  5. Duygu dedi ki:

    >Aaa teşekkürler şekercim, artık bu motivasyon beni saçlar uzayana kadar idare eder;)

  6. KoKosh dedi ki:

    >uff çntaya gelll:)süpersin cnmm

  7. Duygu dedi ki:

    >Tatlımm çok teşekkürederimmm,hadi sizde alın birer tane çanta kardeşi olalım hihihi:)mucxx…

  8. cecilia dedi ki:

    >duyguşumm yine her zamanki tatlılığın..çok güzel uydurmuşsun herşeyi şeker ama saçına ayrı bi bayıldım, ne hoş olmuş ne yakışmış tü tü tü nazar değmesin cnıma🙂

  9. Duygu dedi ki:

    >bitanesin kuşum ,teşekkürler.saçı beğenmenede çok sevindim valla öpüyorum seni mucxxx:)

  10. >puantiyeli cekete bittim atlas'a o kadar gideim ama hiç fark etmedim çok yakışmış

  11. Duygu dedi ki:

    >canımmm çok teşekkürler.. Atlas pasajının sonunda sağda en dipte bir dükkan var.oraya hep uğrarım,oraya bakabilirsin..eminim hoşuna giden bişiyler bulursun..

Bir Cevap Yazın

