>Diy Bluz Süslemece ve Kedili Taç

>

Gardropta bekleyen eski puantiyeli bluzumun yakasına ve kollarına yine puantiye desenli dantelden fırfırlar dikerek, biraz neşeli bir hale getirmeye çalıştım.Eee tabii ona uygun puantiyeli dantel detaylı bir taç tasarlamadan olmazdı.Pembe keçeden kedicik figürünü minik taşlarla ve kurdelalarla süsleyerek birde bu sevimli tacı yaptım. İkisini birlikte kullanmayı düşünüyorum.Sizde sıkıldığınız eski bluzlarınıza dantel yada fistolardan fırfırlar dikerek onları yeni bir hale sokabilirsiniz. Biraz el oyalayan ama oldukça basit bir proje…

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dıy, taçlar ve saç aksesuarları içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Diy Bluz Süslemece ve Kedili Taç için 8 cevap

  1. Style by T dedi ki:

    >Ben de unutmazsam bir ara tişört süsleyim dantellerle(=Kedili taç da çok güzel olmuş(=

  2. Duygu dedi ki:

    >çok teşekkürler tatlım:)

  3. Duygu dedi ki:

    >Beğenmene sevimdim şekercim:)

  4. >bende taca bayildim pempe ve siyaha bir aradayken zaafim var sanirim :))

  5. Duygu dedi ki:

    >bende çok seviyorum ve pembe ve siyahı birada şekercim..

  6. cecilia dedi ki:

    >bluz gerçkten çok daha hoş bi hal almış cnm tabi tacı da unutmamak lazım süperler daha çok diy projesine yer vermeni isterim duyguşum bu işi biliosun😉

  7. Duygu dedi ki:

    >cecim beni yüreklendirdin valla, yeterki iste kuşum yaparım tabi:)

Bir Cevap Yazın

