>Destansı Mimm:)

>

Şekerim Cecilia beni mimlemiş. Ona öpücüklerimi yollayarak bu uzun,destansı mimi cevaplamaya başlıyorum.

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?

Tabi ki öncelikle kendi ülkemin gündemi beni enterese ediyor. Ve gün geçmiyorki canımın sıkılmayacağı bir gündem olsun..

En son hangi şarkıdan nefret ettin?

Antin kuntin sözleri olan ve benim gözümde sanat değeri taşımayan hiçbir şarkıdan hoşlanmıyorum. Müzik ruhun gıdasıdır,zehiri değil, haksızmıyım?:)

En son hangi fast food ürününden tiksindin?

Aslında fast food’a pek düşkün sayılmam. Fakat en son facebookta izlediğim ve doğruluğundan şüphe ettiğim bir video yüzünden Mc Donalds’a uzun bir süre uğrayamayacağım kesin..

En son hangi sakatatı yedin?

Sakatat ve ben? Aynı cümle içinde bile olamayacak kadar uzağız birbirimize:)

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?

Enbe Orkestrası & Altan Çetin -Martılar

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?

Etta James -At last( The Best of Etta James The Millennium Collection)

En son hangi yerli filmi beğendin?

En son Nefes’i izledim.Güzeldi. En çok Hacivat ve Karagöz neden öldürüldü? yerli filmini beğendim:)

En son hangi yabancı filmi beğendin?

2012 fena değildi😉

En son hangi kitabı okudun?

Semerkant(Amin Maalouf). Çok kitap okuyorum, gözlerim bozuldu,ama herşeye değer, çok güzeldi:)

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?

Facebook’ta Farmville ve Restaurant City mütemadiyen oynadığım oyunlar.

En son hangi mizah dergsini okudun?

Özellikle mizah dergisi almam fakat Erdil Yaşaroğlunu severek takip ederim:)

En son neden korktun?

Hatırlayamadım.Demekki çok korkmamışım:)

En son kime veya neye küfrettin?

Buaralar oldukça depresif bir ruh hali içindeyim.. Heran herşey beni kızdıryor:)

En son neden kaçtın(Opsiyonel:koşarakta olabilir)?

Hastalık, sorun ve stressten hiçbir şekilde kaçamıyor olsamda, koşarak kaçmayı düşlüyorum her seferinde:)

En sevdiğim 5 Film?

1. Truva

2. Son Mohikan

3.Cindirella Man

4. Brevaheart

5.Gladiatör

6.Rocky serisi

7. Rezervuar Köpekleri

8. Paramparça

9.Apocalipto

10.Benjamin Button

11. Kanlı Elmas

12.Esaretin Bedeli

13. Geleceğe Dönüş

14.Beatlejuice

15.Rüzgar gibi geçti.

16.Titanic

17.Kolera günlerinde aşk

18.Dövüş klübü

19.Slumdog Millioner…….

5 mi ne 5 i yahu, şaka mı bu? Ben bir sinema delisiyim ,soranda kabahat daha sayabilirim:))

En sevdiğin 5 şarkı?

Ben biraz antikayım maalesef. Oldies benim tarzım. Geçmişte yaşıyorum:)

Dean Martin Memories are made of this,Peggy lee fever,Frank Sinatra Newyork newyork,Nat king cole monalisa,,les baxter unchained melody,yansımalar vuslat…

En sevdiğin 5 yemek?

1. İskender

2.Lazanya

3.Zeytinyağlı yaprak sarması

4.Patates kızartması

En sevdiğin 5 isim?

Bana göre sevdiğim insanlara ait olan bütün isimler güzeldir. Çünki onları taşıyanlar özel;)

En sevdiğin 5 oyun?

Genel olarak heyecanlı rekabet içeren oyunları severim.

En büyük korkun nedir?

Sevdiklerimi kaybetmek..

En nefret ettiğin 5 klişe?

Bütün klişe sözler ve düşüncelere karşı antipatim var..Özgünlük ve yaratıcı zekadan yanayım:)

Of biran bitmeyecek sandım. Cidden uzun fakat keyifli bir mim oldu. Bende eğer cevaplamak isterlerse bu mimi sevgili moda gezegeni ve marjo‘ ya gönderiyor ve öpücükler yolluyorumm..

ps: fotoğraf: Clark Little

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

