>MAC Select Moisturecover

> Yaklaşık 6 aydır Mac’in bu ürününü düzenli kullanıyorum. İlk olarak şunu söylemeliyimki Mac’in her ürünü gibi buda bitmek bilmiyor:) Ürünle ilgili yorumlarıma gelirsek; nemlendirme özelliği gayet iyi, çizgilere birikme sorunu yaşamadım, aydınlatması ve kalıcılığıda oldukça tatmin edici . Peki ya kapatıcılığı derseniz, müthiş bir performans beklememenizi öneririm. Bu konuda şikayet etmem oldukça yersiz olur, zaten alırken de mua’lar hafif, doğal bir kapatıcılık ve kolay kullanım için bu ürünü önermişlerdi. Yoğun bir kapatıcılık ve profesyonel bir uygulama için studio finish çok daha idealmiş.
Pekala, şimdide benim sizlere bir sorum var, “studio finish kapatıcı” kullanan fıstıklar söyleyin bakalım memnunmusunuz? Ve öneriyormusunuz?

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı kozmetik, kozmetik ürün kritiği, mac, makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>MAC Select Moisturecover için 2 cevap

  1. >Bende her iki kapatıcı da var ama göz altım için select moisturecover'ı tercih ediyorum, dediğin gibi daha hafif. studio finish çok yoğun bence ya, ben onu sivilceleri kapatmak için kullanıyorum. gerçi benim göz altlarımda çok aşırı morluk yok, ondan bana select yeterli geliyor olabilir.🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >Fikir için teşekkürederim şekercim. Benimde gözaltlarımla ilgili bir problemim olmadığından select moisturecover i önerdiler.Studio finishi istememin sebebi daha fresh bir görüntü vermesi,mac'te uyguladılar:)fakat studio finish birikme ve kurutma yapıyorsa, bende şunakini tercih ederim,çünki zaten üstüne düşeni yapıyor;)

Bir Cevap Yazın

