>Mac Allıklar Dollymix ve Springsheen

>

Allık delisi biri olarak, Mac’in allıklarını beğenerek kullanıyorum.
Dollymix; (Sheertone shimmer blush) Mac’in kendi sitesindeki tanımında şeker pembesi olarak geçmesine rağmen, ben daha koyu iddialı ve sıcak ışıltılı bir bir pembe olarak tanımlayabilirim bu allığı.Beyaz tenlilere biraz zorluk çıkarabilecek bir allık bu, uygulama yaparken elinizin ayarına dikkat etmeniz gerekiyor. Ben bir buğday tenli olarak pembe tonlarında makyaj yaptığımda severek kullanıyorum.
Springsheen;(Sheertone shimmer blush) Bu allığı daha iki gün önce Palladium Mac’den aldım. Ne zamandır aklımdaydı. Muhteşem !!Bir renk insanın yüzüne ancak bu kadar ışıltı katabilir. Daha önce elimde denemiş ve tonunu belirgin bulmamıştım, fakat cidden yanılmışım. Mükemmel bir şeftali tonu, tabi şeftaliden kasıt; kesinlikle turuncu değil; pembe yoğunluklu içinde altın ışıltıları olan ara bir renk. Ben aradığım şeftali tonunu buldum diyebilirim.Eğer sizde turuncuya kaçmayan tatlı şeftali tonlarında allık arıyorsanız, “Springsheen”‘e bir bakın derim..

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı kozmetik, kozmetik ürün kritiği, mac, makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Mac Allıklar Dollymix ve Springsheen için 5 cevap

  1. >güle güle kullan canım allıklarını🙂 sheertone shimmer serisini çok seviyorum ben de, peachykeen de süper bi renktir🙂

  2. Duygu dedi ki:

    >çok teşekkürederim marjocum, peacykeendede gözüm kaldı aslında ama o sanki daha mı pembemsiydi pek anlayamadım.Aslında birbirlerine çok yakınlar renk olarak,artık bidahakinede onu denerim:)

  3. duyqş dedi ki:

    >Bugün yaptığım araştırmanın sonucu olarak beni çok üzen bazı şeyler öğrendim.Bazı kozmetik ürünleri ne yazık ki hayvanlar üzerinde deneniyormuş ama emin olun bu sizin tahammülünüzün çok daha üzerinde kötü deneyler lütfen attığım postu okuyup okuyucularınızıda yönlendirirseniz çok sevinirim.http://benidinlermisin.blogspot.com/2009/11/hayvanlar-uzerinde-yaplan-kozmetik.html

  4. Siu dedi ki:

    >Renkler süper gözüküyor..

  5. Duygu dedi ki:

    >siu::) tam yanaklarımıza laik tatlım…

Bir Cevap Yazın

