>Bebekli Taç ve Zarlı Bilezik

>


Yeni ciciler yaptım. Ben bu işi çok sevdim diyebilirim. Yalnız ilk denemede silikonla parmağımı katletme tecrübesinden sonra silikon tabancası almaya karar vermiştim. Amanda ne rahat bir aletmiş, her eve lazım kesinlikle.
Bugün içimde bir heyecan var 29 Ekim sebebiyle, Bağdat caddesindeki kutlamalara katılıp herşeye tüm olanlara rağmen kutlamalar yapıp çoşmak istiyorum. Birde işin şöyle bir boyutu varki domuz gribi endişesiyle katılım az olabilir diye düşünüyorum. Hey Allahım nedir bu yahu, herhangi bir virüs mü yoksa sindirme politikasımı??

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı dıy, taçlar ve saç aksesuarları, takı, tasarım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Bebekli Taç ve Zarlı Bilezik için 2 cevap

  1. cecilia dedi ki:

    >bebekli taç çok ciciymiş yaai emeğine sağlık :))

  2. Duygu dedi ki:

    >çok teşekkürederim tatlımmm:)

Bir Cevap Yazın

