>İlk Mim

>

Sevgili moda gezegeni beni mimlemiş. Kendisine burdan öpücükler gönderiyor ve cevaplamaya başlıyorum.

  1. Bloğuna neden bu ismi verdin?

Evet itiraf ediyorum; sevdiğim bir diziden esinlendim. Ve tabii ki “imaj ve şehir” adı altında,tek bir konuya bağlı kalmadan , herşeyden bahsedebilmek cazip bir fikirdi.

2. Bloğa yazarken star tribiyle istediğin, “olmazsa olmaz” dediğin şeyler varmı?

Bu konuda gayet mütevazi olduğumu söyleyebilirim. Dumanı üstünde sıcacık bir kahve ve sessiz bir ortam bana yeter de artar bile..

3. En son satın aldığın garip şey?

Sanal ortamdaki alışverişler dahil mi? Facebook üzerinden oynadığım ” pet society” oyununda kedime rasta perukla, çok şık bir gece kıyafeti aldım:)) Gerçek yaşamda gayet normal alışverişler yapıyorum.

4. Şeker gibi olduğun anlar?

Mutlu ve sağlıklı olduğum her an…

5. Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?

” Bebek ne zaman?” … Çok sık sorulunca insan bunalıyor:))

6. Seksin sendeki rengi?

Çok çok özel bir renk… Söyleyemem:)

7. Aynaya bakınca gördüğün?

Seven ve sevilen , mutlu, sağlıklı, gülümseyen yansımam:)

8. Kendini okutan blog dediğin?

Günceli takip eden, özgün bir tarzı olan, görsellerle süslenmiş, kaliteli her bloğu keyifle takip edebilirim.

9. Bu blog sahibi /sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?

Alışveriş merkezleri, sinemalar, tiyatrolar,kitapçılar, semt pazarları ve daha bir çok yerde karşınıza çıkabilirim:)

Bende bu mimi eğer yapmak isterlerse, mia, style by t ve fashion by siu ya gönderiyorum.)

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>İlk Mim için 3 cevap

  1. Siu dedi ki:

    >Aa mimliyorsun madem neden haber vermiyorsun:)

  2. Duygu dedi ki:

    >ayy unuttum şekercim haber vermeyi:))

  3. Mia dedi ki:

    >aldımm tatlım miminii🙂 öpüyorummm

Bir Cevap Yazın

