>Balmain Denim Military Jacket

>


Carrie Underwood mu? Rihanna mı? Sizce Balmain kot ceket hangisine daha çok yakışmış? Nedense Rihanna’ya herşeyi yakıştırmama rağmen bu ceketin Carrie Underwood’ a daha çok yakıştığını düşünüyorum.Siz ne dersiniz?
ps: Koton’ un yeni sezon koleksiyonunda bu cekete benzer modeller gördüm. Haberiniz olsun!

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı moda, trend içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Balmain Denim Military Jacket için 4 cevap

  1. Moda Gezegeni dedi ki:

    >eveett koton da ben de gördüm hele bi mavi blazer vardı gözüm kaldıı resmenn. Cicim bu arada sayfama bak mimledim seni;)

  2. Duygu dedi ki:

    >:)Koton' u göz ardı etmemek gerekiyor sanırım.kendini tekrar etmeyen, moda takpçisi bir marka. buarada o ceketi almamak için kendimi zor tutuyorum,tutmasam mı acaba?:)))

  3. Siu dedi ki:

    >bu sezon kotonda gelişme var zaten bayaa..🙂

  4. Duygu dedi ki:

    >Siu, Kesinlikle…:)

Bir Cevap Yazın

