>Mücevher Gibi Çanta

>

Biliyorum muhteşemler.. Ve yine biliyorum ki hemen hemen herkes Judith Leiber’in bu bebeklerinden haberdar. Yinede blogumu şenlendirsin diye görselleri sizlerle paylaşmak istedim.Görüyorsunuz ki kokoşlukta sınır yok:) Hepsini ama hepsini istiyorum:))

Daha fazlası için;

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı çantalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Mücevher Gibi Çanta için 4 cevap

  1. Moda Gezegeni dedi ki:

    >off off bunlar çantaysa benim kullandıklarım nedir yahu:)) Bayıldım canım resmen hepsi birbirinden güzel!

  2. Duygu dedi ki:

    >yaa dimi bizim kullandıklarımız pek bir sıradan kalıyor bunların yanında cnm:))

  3. Anonymous dedi ki:

    >canım çok hoş taşlar bir tutkudur heryerde ve herşeyde çok sevıyorum bende…sezin

  4. Duygu dedi ki:

    >Biliyorum canım benim ,iki kokoş napcaz biz senle:))

Bir Cevap Yazın

