>Bayram cicilerim:)

>
Daha önce söz verdiğim gibi sizin için bayramlıklarımı fotoğrafladım. Cicilerimi giyip, gidip el öpüp, harçlık toplamak isterdim ama artık harçlık verme sırası bize geldi. Acaba bu bayram bir nostalji yapıp beyaz dantelli mendillermi hazırlasam ? Eski bayramları özledim galiba:(

About imageandthecity

yeniden merhaba
Bu yazı duygu's moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>Bayram cicilerim:) için 5 cevap

  1. Siu dedi ki:

    >elbisenin rengi çok güzelmiş cnm, güle güle kullan bayramlıklarını🙂

  2. Anonymous dedi ki:

    >canım cok güzel bir kombin olmuş ,rengine bayıldım. güle güle giy:)

  3. Duygu dedi ki:

    >siu ve adsız çok teşekkürederim. ilk yorumlarımı alınca çok mutlu oldum:)mutlu bayramlar ve kucak dolusu sevgiler:))

  4. Anonymous dedi ki:

    >canım saç rengin ve parlament mavisi bırlıkte muhteşem olmuşlar…

  5. Duygu dedi ki:

    >Cnm bende bu renge epey ısınmaya başladım. Güzel yorumun için çook teşekkürler.Koleksiyonlara bakılırsa, 2010' da bu renk popülerliğini koruyacak gibi görünüyor.

Bir Cevap Yazın

